تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمترین اخبار جهان(7-19)

سنای آمریکا روز دوشنبه ویلبر راس سرمایه‌گذار میلیاردر را به عنوان وزیر بازرگانی این کشور تایید کرد.

صندوق بین الملل پول

// صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد بلاتکلیفی موجود پیرامون تحریم‌های ایران و روابط این کشور با آمریکا اقتصاد این کشور تولیدکننده نفت را تهدید می‌کند.

آمریکا

// سنای آمریکا روز دوشنبه ویلبر راس سرمایه‌گذار میلیاردر را به عنوان وزیر بازرگانی این کشور تایید کرد.

// دادگاه استیناف آمریکا روز دوشنبه درخواست وزارت دادگستری این کشور را مبنی بر توقف حکم این دادگاه در خصوص تعلیق فرمان اجرایی ترامپ برای ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا، نپذیرفت.

// کاخ سفید روز دوشنبه طرح پیشنهادی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) را برای تشدید حملات و مبارزه علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه دریافت کرد.

// رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نمایندگان شرکتهای بیمه طرح بیمه درمانی اوباما را فاجعه بار خواند.

// کاخ سفید دوشنبه اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد بودجه دفاعی این کشور را 54 میلیارد دلار افزایش دهد.

یمن

// معاون وزیر امور خارجه روسیه از تشدید درگیری ها در یمن ابراز نگرانی کرد.

// شورای سیاسی عالی یمن فرمان جدیدی را صادر کرده که به موجب آن کمیته نظامی و امنیتی عالی به ریاست جلال الرویشان تشکیل می شود.

چین

// یانگ جیه - چی وزیر امور خارجه چین روز دوشنبه در کاخ سفید با تعدادی از مشاوران دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفتگو کرد.

شیلی

// سیل در شیلی سبب کشته و ناپدید شدن بیست و سه نفر شد.

مصر

// مقامات مصری مانع از ورود جبریل الرجوب عضو ارشد جنبش فتح به قاهره شدند.

سوریه

// شورای امنیت سازمان ملل روز سه شنبه در مورد تحریم های احتمالی علیه سوریه رای گیری خواهد کرد.

// یک منبع امنیتی سوریه روز دوشنبه اعلام کرد ارتش این کشور به پیشرویهای چشمگیری در برابر گروه تکفیری صهیونیستی داعش در استان شمالی حلب دست یافته و در حال پیشروی به سمت شهر باستانی تدمر در مرکز این کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمترین اخبار جهان(7-19)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..