تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک های اولیه، جان دروازه بان مصدوم را نجات داد

در مسابقات لیگ برتر جمهوری چک؛

وقوع چنین رویدادهایی نشان دهنده اهمیت آشنایی ورزشکاران با اصول اولیه کمکهای اولیه است که می تواند برای نجات مصدومان ورزشی بسیار حائز اهمیت باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، آشنایی ساده با کمک های اولیه، جان دروازه بان مصدوم را در جام فوتبال جمهوری چک نجات داد.

روز شنبه در مسابقات لیگ برتر جمهوری چک اتفاقی عجیب رخ داد. این اتفاق در مسابقه دو تیم فوتبال بوهیمیانس 1905  Bohemians 1905 و اسلواکو Slovacko در شهر پراگ پایتخت جمهوری چک بروز کرد. در یکی از صحنه های این مسابقه، برخوردی بین مارتین برکوویچ (Martin Berkovec) دروازه بان تیم بوهیمیانس 1905 و دانیل کرچ Daniel Krch یکی از بازیکنان تیم مقابل رخ داد. پس از این برخورد، دروازه بان و بازیکن پیش تاخته تیم مقابل نقش بر زمین شدند. اما ظاهرا دروازه بوهیمیانس از هوش رفته بود. به همین علت، دانیل کرچ به سرعت وارد عمل شد تا دروازه بان حریف را با کمکهای اولیه نجات بدهد. او توانست با عملکرد سریع در برهه ای که امدادگران آن را زمان طلایی می خوانند و برای نجات مصدومان اهمیت حیاتی دارد، دروازه بان بیهوش شده را بچرخاند و مسیر هوایی او را بازکند تا تیم پزشکی به کمک دروازه بان مصدوم بیایند. منجی دروازه بان مصدوم می گوید این چهارمین باری است که چنین کاری را در زمین بازی انجام می دهد بطوریکه دو مرتبه در آفریقای و یک بار در تایلند نیز در حین مسابقه چنین برخوردهایی رخ داده و او جان ورزشکاران را نجات داده است. 

وقوع چنین رویدادهایی نشان دهنده اهمیت آشنایی ورزشکاران با اصول اولیه کمکهای اولیه است که می تواند برای نجات مصدومان ورزشی بسیار حائز اهمیت باشد. باتوجه به اینکه هرسال، مواردی از مرگ در زمینهای ورزشی رخ می دهد، این امر می تواند برای حفظ جان ورزشکاران بسیار مهم باشد. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک های اولیه، جان دروازه بان مصدوم را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..