تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک عضو ارشد جنبش فتح از ورود به مصر منع شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، ­مقامات امنیتی فرودگاه قاهره روز دوشنبه از ورود یکی از اعضای برجسته کمیته اجرایی جنبش فتح به مصر جلوگیری کردند.

منابع امنیتی در فرودگاه قاهره اعلام کردند مسئولان امنیتی فرودگاه از ورود جبریل الرجوب از نزدیکان محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو ارشد جنبش فتح ممانعت کردند و از وی خواستند خاک مصر را ترک کند.

 مسئولان امنیتی فرودگاه قاهره با تاکید بر اینکه نام جبریل الرجوب در فهرست افراد ممنوع الورود به مصر قرار دارد، از ورود وی ممانعت کردند.

این منابع افزودند در پی ممانعت از ورود جبریل الرجوب به مصر، وی از قاهره راهی امان اردن شد.

جبریل الرجوب از مسئولان امنیتی سابق تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس فعلی شورای عالی جوانان، ورزش و فدراسیون فوتبال فلسطین است.

منیر الجاغوب از مسئولان جنبش فتح در کرانه باختری رود اردن در صفحه اجتماعی فیسبوک خود نوشت جبریل الرجوب از طرف اتحادیه عرب برای شرکت در کنفرانسی درباره مبارزه با  تروریسم در شهر شرم الشیخ مصردعوت شده بود.

وی افزود: در پی ممانعت از ورود الرجوب به مصر به دستور سازمان اطلاعاتی این کشور، هیئت فلسطینی نیز از کنفرانس شرم الشیخ خارج شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک عضو ارشد جنبش فتح از ورود به مصر منع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..