تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تعزیرات به ادعای توزیع گوشت میش بجای گوسفند در بازار

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره مطرح شدن برخی ادعاها مبنی بر اینکه علت ارزان بودن گوشت توزیعی توسط ستاد تنظیم بازار، میش بودن نوع گوشت‌هاست اظهار داشت: اولا گوشت میش هم مانند گوشت گوسفند قابل مصرف است، با این تفاوت که قیمت آن نسبت به گوشت گوسفند کمتر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: ثانیاً اگر هم توزیع‌کنندگان اقدام به عرضه گوشت میش در کنار گوشت گوسفند می‌کنند باید این موضوع را صراحتاً اعلام کنند تا مشتری از نوع گوشت خریداری شده مطلع شود. 

وی تاکید کرد: اگر مدعیان سند و مدرکی دال بر صحت این ادعا یعنی عرضه گوشت میش به جای گوشت گوسفند در اختیار دارند باید این اسناد را به ستاد تنظیم بازار یا تعزیرات ارائه دهند تا صحت و سقم موضوع مورد بررسی قرار گیرد و قطعاً در صورت تایید این ادعا با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. 

محمدی ادامه داد: تعزیرات در طرح نوروزی بیش از آنکه به دنبال برخورد با متخلفان از طریق مجازات و جریمه باشد به دنبال اصلاح قیمت‌ها و رویه‌های غلط است تا مردم کالا و خدمات را براساس قیمت واقعی دریافت کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تعزیرات به ادعای توزیع گوشت میش بجای گوسفند در بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..