تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5000 زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت حمایت بهزیستی هستند

شایسته کرم‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه دو میلیون و 500 هزار زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارد، اظهار داشت: از این تعداد 67 هزار نفر در استان کرمانشاه حضور دارند.

مسئول دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه از اهمیت توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: برطرف کردن مشکلات این قشر نیازمند خرد دسته جمعی و همکاری نهادهای مربوطه است.

کرم‌خانی با اشاره به اینکه 75 مورد قانون درباره زنان وجود دارد، بیان کرد: از این تعداد 28 مورد آن به مسائل زنان سرپرست خانوار می‌پردازد.

وی با بیان اینکه براساس آمارها 12 درصد از زنان و 88 درصد از مردان سرپرست خانوار هستند، عنوان کرد: اگر چه به نظر تعداد زنان سرپرست خانوار کم است اما باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

کرم‌خانی طلاق، فوت همسر و از کارافتادگی همسر را از جمله دلایل سرپرستی زنان در استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: کاهش تعداد زنان سرپرست خانوار از جمله اهداف و سیاستهای مهم کمیته طرح تقسیم ملی ویژه زنان سرپرست خانوار است.

وی اشتغال را مهمترین دغدغه زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و گفت: بهزیستی در این راستا اقدامات ویژه‌ای انجام داده که از آنها می‌توان به پرداخت کمک هزینه آموزشهای فنی‌وحرفه‌ای و پرداخت سرمایه کار اشاره کرد.

کرم‌خانی آسیبهای اجتماعی را مقوله مهمی دانست و اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار نیز در زندگی خود با آسیبهایی مواجه هستند که باید به آنها توجه ویژه شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5000 زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت حمایت بهزیستی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..