تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب درخشش انصاری‌فرد در صفحه رسمی AFC+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم المپیاکوس موفق شد با نتیجه 3-0 برابر عثمانلی ترکیه پیروز شود و مهاجم ایرانی تیم یونانی موفق به زدن 2 گل در این بازی شد. پس از هر هفته سایت یوفا نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن هفته را برگزار می کند که کریم انصاری فرد با کسب 65 درصد از آرا بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد.

صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام نیز این موفقیت برای انصاری فرد را پوشش داده است و به بهترین بازیکن هفته شدن او اشاره کرده است.


بازتاب درخشش انصاری‌فرد در صفحه رسمی AFC

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب درخشش انصاری‌فرد در صفحه رسمی AFC+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..