تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیستم عامل جولا مهمان بسیاری از تلفن های هوشمند سونی خواهد شد

اگر سیستم عامل نوکیا N9 و ژست های حرکتی فوق العاده اش را به یاد داشته باشید ، حتما با جولا احساس غریبی نخواهید داشت. پروژه میگو در نوکیا شکست خورد اما کارمندان این بخش از نوکیا به توسعه آن ادامه دادند و پس از تغییر اسم به سلفیش ، هم اکنون در زیر لوای جولا مشغول به کار هستند.

با ترنجی همراه باشید…

بعد از نکسوس های گول ، برای تلفن های سونی بیشترین میزان کاستوم رام ها در XDA وجود دارد. دلیل آن هم به پردازنده های اسنپدراگون و بوتلودر باز سونی باز می گردد. این امر موجب شده است که شرکت ها و افراد مختلف برای تست سیستم عامل و یا نسخه منشعب از اندروید خود ، به سمت تلفن های اکسپریا جذب شوند.

در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۷ یعنی همان MWC2017 شاهد نمایش اکسپریا ایکس به همراه آخرین نسخه از سیستم عامل جولا بودیم. سیستم عامل جولا از لینوکس نعشت گرفته است و کارکردی متفاوت با اندروید دارد. قابلیت دوال تپ یا همان دو ضربه مداوم برای روشن کردن صفحه نمایش در این نسخه غیر فعال است. همچنین برخی از قابلیت های گوشی به خوبی کار نمیکند.

توسعه دهندگان جولا قول داده اند که به زودی این مشکلات را برطرف کنند و نسخه ای اصلاح شده از آن را در اختیار تعداد زیادی از دارندگان تلفن های هوشمند سونی قرار دهند. جالب است بدانید که این نسخه خاص از جولا فعلا با پردازنده های ۶۴ بیتی نیز مشکل اساسی دارد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیستم عامل جولا مهمان بسیاری از تلفن های هوشمند سونی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..