تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش ریزگردهای خوزستان تهیه شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارائه گزارش وضعیت استان خورستان به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

گزارش ریزگردهای خوزستان تهیه شدبه گزارش مشرق، اسد‌الله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش کمیسیون انرژی مجلس درباره وضعیت استان خوزستان به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون عمران درباره وضعیت خورستان تهیه شد و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه گردید.

وی با اشاره به بخش‌هایی از این گزارش، اظهار داشت: در این گزارش برای مبارزه با ریزگردها در آینده و شیوه‌های جلوگیری از وقوع چنین حوادثی راهکارهایی ارائه شده  است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: همچنین در این گزارش سهم هر دستگاه در وقوع چنین حوادثی بررسی شده، علاوه بر این در این گزارش راهکار، نتایج و علل به وجود آورنده این مشکلات در خوزستان بررسی شده است.

قره‌خانی درباره زمان قرائت گزارش کمیسیون انرژی مجلس در صحن علنی پارلمان، گفت: به دلیل اهمیت این موضوع (وضعیت استان خوزستان) و اهتمام رئیس مجلس در این باره، امکان دارد گزارش کمیسیون انرژی مجلس در جریان روند بررسی لایحه بودجه سال 96 در صحن علنی مجلس قرائت شود.

روز پنجشنبه (5 اسفند) برخی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی وضعیت استان خوزستان و تهیه گزارش به استان خوزستان سفر کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش ریزگردهای خوزستان تهیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..