تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدوی کیا: در فوتبال ایران بدعتگذاریم/هیچ تخلفی در آکادمی کیا نشده است

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: ما بدعتی در فوتبال ایران گذاشتیم که حتی از نفراتی با هیکل کوچک هم در آکادمی خود بهره بردیم.

به گزارش کاپ، مهدی مهدوی کیا در رابطه با شائبه های مبنی بر استفاده از آکادمی کیا از بازیکنی با دو شناسنامه اظهار داشت: بازیکنانی بوده اند که شناسنامه شان آنها را متولد 83 نشان می داد اما بعدا شناسنامه شان را متولد 85 دیدیم. این مسایل زیاد در فوتبال پایه رخ می دهد. البته ما ندیدیم که برنامه 90 بخشی را به فوتبال پایه اختصاص دهد.

وی افزود: ما پیشکسوت در فوتبال پایه به اندازه کافی داریم. خیلی راحت می توان یکی از پیشکسوتان را پیدا کرد تا آنها صحبت کنند؛ کسانی که از نظر سلامت شناخته شده اند.هفته قبل کسانی صحبت کردند که در فوتبال پایه رزومه ای ندارند. 

مهدوی کیا درباره بازیکن تیم آکادمی کیا توضیح داد: این بازیکن متولد ماه 10 سال 82 است. بازیکنی با هیکل خیلی ریز که تخلفی نکرده است. ما بازیکن جوانان را در نونهالان استفاده نکردیم. بعد از آن متوجه شدم که کارت برایش صادر شده است. با توجه به این که در مدرسه به دلیل هیکل ریز خود دچار مشکل شد، تا زمان رای دادگاه از شناسنامه برادر خود استفاده کرده و در این مدت همه چیز به شکل قانونی پیش رفته است.  من به پدر و مادرش شرط کردم که اگر سن این بازیکن در حد نوجوانان هم بود بعدا در رده نوجوانان استفاده می کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی اذعان داشت: ما بدعتی در فوتبال ایران گذاشتیم که حتی از نفراتی با هیکل کوچک هم در آکادمی خود بهره بردیم. وقتی صحبت می شود که فلان بازیکن دو شناسنامه دارد یعنی جرم مرتکب شده است. اما ما جرمی مرتکب نشدیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدوی کیا: در فوتبال ایران بدعتگذاریم/هیچ تخلفی در آکادمی کیا نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..