تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده فساد مالیاتی دردسر ساز شد، مسی و نیمار به کاردیف نمی روند!

پس از آنکه مدافع پاری سن ژرمن از ورود به بریتانیا منع شد، باید دید در صورت رسیدن بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان، آیا مسی و نیمار می توانند در این بازی حضور پیدا کنند یا خیر؟

به گزارش کاپ، لیونل مسی و نیمار نمی توانند در فینال لیگ قهرمانان اورپا حضور پیدا کنند و همین موضوع باعث نگرانی رئیس یوفا یعنی الکساندر چفرین شده است. کسی که به انگلیس اخطار داده خروج از اتحادیه اروپا امید های آنها برای میزبانی رقابت های بزرگ را بر باد خواهد داد.

ورزشگاه کاردیف در ماه جون امسال میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپاست و با اینکه بارسلونا باید در بازی برگشت شکست 4 بر صفر مقابل پاری سن ژرمن را بازگرداند، اما ممکن است در صورت صعود ستاره های خود را در فینال این رقابت در اختیار نداشته باشد.

اگر شاگردان لوئیس انریکه بتوانند از چنین مانعی عبود کنند و به فینال لیگ قهرمانان برسند، این احتمال وجود دارد که نیمار و مسی را در اختیار نداشته باشند زیرا هر دو بازیکن پرونده هایی در خصوص فساد مالیاتی در جریان دارند.

نگرانی چفرین از مدافع پاری سن ژرمن یعنی سرجی آریر قوت گرفت. کسی که در آن زمان برای حمله و خشونت مورد اتهام قرار داشت و نتوانست در ماه نوامبر تیمش را برای بازی با آرسنال همراهی کند.

قرار است ومبلی میزبان بازی های نیمه نهایی و فینال یورو 2020 باشد. چفرین و یوفا تعهد داده اند که این بازی ها در لندن برگزار شود و او معتقد است خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث از دست رفتن امید آنها برای میزبانی یورو 2028 و جام جهانی 2030 شود. اتحادیه فوتبال انگلیس از علاقه خود برای میزبانی هر دو رقابت پرده برداشته است.

چفرین در این خصوص به نیویورک تایمز گفت: اگر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حتمی شود، همه چیز تغییر خواهد کرد. البته پیش از این هم مسابقات برگزار می شده و در آینده هم برگزار خواهد شد. اما در حال حاضر با آزادی عبور و مرور در اتحادیه اروپا همه چیز راحت تر است.

آریر

زمانی که فهمیدم آریر نمی تواند برای پی اس جی بازی کند خیلی ناامید شدم. اگر خروج صورت بگیرد این موضوع خیلی بدتر می شود، خصوصا اگر دلایل جدی وجود داشته باشد ممکن است مشکلات بیشتری تری به وجود بیایند.

اگر ببینیم بازیکنان نمی توانند به دلیل داشتن پرونده های در حال بررسی وارد خاک بریتانیا شوند قطعا در دادن میزبانی و برگزاری بازی ها در این کشور تجدید نظر خواهیم کرد.

نیمار و لیونل مسی هر دو مشکل مالیاتی دارند که در حال بررسی است و فینال لیگ قهرمانان امسال در کاردیف برگزار می شود. تصور کنید اگر اجازه ندهند آنها بازی کنند چه خواهد شد.

این موضوع برای ما بزرگ است، اگر بازیکنان انگلیسی می توانند همه جا بازی کنند پس دیگران هم باید به آنجا بروند. با آزادی رفت و آمد در اروپا همه چیز خیلی بهتر است.

اگر این اتفاق رخ دهد هواداران هم برای تماشای بازی ها به مشکلات زیادی می خورند. این موضوع در حال بررسی است و ما با دولت بریتانیا مذاکره خواهیم کرد و مطمئنم که اتحادیه فوتبال انگلیس هم به ما کمک خواهد کرد.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده فساد مالیاتی دردسر ساز شد، مسی و نیمار به کاردیف نمی روند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..