تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی و نیمار به خاطر «برکسیت» فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، می‌تواند مانع حضور لیونل مسی  و نیمار، ستارگان آرژانتینی و برزیلی  در فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شود.

 قوانین در حال تصویب پس از اتفاق موسوم به «برکسیت» (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) مانع ورود غیربریتانیایی‌های دارای پرونده مالیاتی به مرزهای بریتانیا می‌شود و از آنجایی که بازی نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه کاردیف در ولز انجام می‌شود، اگر بارسلونا به فینال برسد، نیمار و مسی به دلیل داشتن پرونده مالیاتی قادر به حضور در خاک بریتانیا نیستند.

پیش از این، سرژ آئوریه، بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به اتهام حمله و ایجاد خشونت از همراهی تیمش در زمین آرسنال محروم شده بود و شاید بلای مشابهی بر سر ستارگان بارسلونا بیاید.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی و نیمار به خاطر «برکسیت» فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..