تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توخل: باید مواظب تیم شگفتی‌ساز باشیم/ «لوته» را جدی می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل، سرمربی بوروسیادورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی آلمان مقابل «اشپورت لوته» به شاگردان خود هشدار داد میزبانشان را جدی بگیرند.

 او در این باره گفت: نام حریف نباید ما را گول بزند. موظفیم درست مانند تمام بازی‌های مهم و حذفی با تمام قدرت به میدان برویم و نتیجه را از آن خودمان کنیم. جدی نگرفتن لوته به خاطر جایگاهش می‌تواند ما را به خانه خودمان بفرستد. این بازی یک رقابت حذفی است و در بازی‌های حذفی امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. پس نباید فکر کنیم چون اسم ما دورتموند است، پس قطع لوته را از سر راه برمی‌داریم.یکی از اهداف دورتموند در فصل جاری بردن جام حذفی است. هواداران درست به اندازه بازیکنان عاشق بردن این جام هستند. شاید نسبت به بازی قبلی چند تغییر در ترکیب تیم به وجود بیاورم اما عاقلانه نیست با تیم دوم خودمان به میدان برویم؛ هر چند استراحت دادن به برخی از بازیکنان خسته ضروری به نظر می‌رسد. دورتموند برای صعود به نیمه‌نهایی هرکاری لازم باشد، انجام خواهد داد.

 جدال دورتموند در خانه لوته در مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی آلمان ساعت23:15 امشب (سه‌شنبه) به میزبانی لوته گمنام انجام می‌شود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توخل: باید مواظب تیم شگفتی‌ساز باشیم/ «لوته» را جدی می‌گیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..