تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غایبین یوونتوس برای نبرد حساس مقابل ناپولی

کد خبر: ۴۸۸۵۶۳

۴۵۶  بازدید

مهدی بن عطیه، کلودیو مارکیسیو و استفانو استورارو در دیدار حساس یوونتوس مقابل ناپولی در چارچوب مسابقات کوپا ایتالیا غایب خواهند بود.

وبسایت نود: مهدی بن عطیه، کلودیو مارکیسیو و استفانو استورارو در دیدار حساس یوونتوس مقابل ناپولی در چارچوب مسابقات کوپا ایتالیا غایب خواهند بود.

 لیست بیست و یک نفره آلگری برای دیدار یوونتوس و ناپولی منتشر شد و در این لیست نام مارکیسیو، بن عطیه و استورارو دیده نمی شود و هر سه این بازیکنان به دلیل مصدومیت نبرد حساس کوپا ایتالیا را از دست خواهند داد. مارکیسیو که در دیدار ابتدای هفته یوونتوس مقابل امپولی به میدان رفته بود به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه زانو نمی تواند بانوی پیر را همراهی کند. استورارو نیز به دلیل درد در ناحیه شکم این دیدار را از دست خواهد داد و همچنین بن عطیه نیز به دلیل ورم معده دیگر غایب بیانکونری خواهد بود.

با این حال نام گونزالو هیگواین و پائولو دیبالا در لیست آلگری به چشم می خورد تا بار دیگر این مهاجم آرژانتینی مقابل تیم سابق خود به میدان برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غایبین یوونتوس برای نبرد حساس مقابل ناپولی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..