تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوروکینا: خوشحالم لباس‌های سنتی ایرانی خریدم!

کد خبر: ۴۸۸۵۵۷

۱۰۹۱  بازدید

سرداور مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان گفت: میزبانی ایران عالی است و امیدوارم تا روز آخر هیچ مشکلی پیش نیاید.

خبرگزاری فارس: سرداور مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان گفت: میزبانی ایران عالی است و امیدوارم تا روز آخر هیچ مشکلی پیش نیاید.

آناستازیا سوروکینا، سرداور مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان در تهران درمورد شرایط میزبانی ایران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در ایران هستم. میزبانی هیچ مشکلی ندارد و عالی است. امیدوارم مسابقات تا پایان به همین شکل ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ اعتراضی از سوی شطرنج‌بازان کشورهای مختلف به ما اعلام نشده است. هیچ شکایت رسمی به خاطر داوری، میزبانی و محل برگزاری مسابقات به ما نشده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

سرداور مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان درخصوص اینکه گفته می‌شود دمای محل برگزاری مسابقات استاندارد نیست، خاطرنشان کرد: در دور اول 64 شطرنج‌باز حضور داشتند و به همین دلیل دمای هوا بالا رفته بود! اما از دور دوم به بعد هیچ مشکلی از این جهت وجود نداشت.

سوروکینا در پاسخ به این سوال که از صفر تا 20 چه نمره‌ای به میزبانی ایران می‌دهید، گفت: همه چیز در ایران خوب است و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. خیلی خوشحالم که در ایران حضور دارم؛ از غذا تا محل اسکان و... خیلی مساعد است. در روز استراحت هم توانستم شهر را ببینم و لباس‌های سنتی ایرانی بخرم. در مجموع هیچ مشکلی وجود نداشت، تنها درخواست‌هایی وجود داشت که نمی‌توان نام آنها را مشکل گذاشت. 

وی درخصوص فرهنگ و مردم ایران عنوان کرد: خیلی سخت است در یک جمله با مردم ایران حرف بزنم. ایران مردم مهربانی دارد و خاطرات خوبی برای من رقم زدند. ایرانی‌ها خیلی دوستانه با ما رفتار می‌کنند و ما از این موضوع خیلی خوشحال هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوروکینا: خوشحالم لباس‌های سنتی ایرانی خریدم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..