تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری سرمربی خونه به خونه پس از شکست در هفته بیست و ششم

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران پس از کسب سومین شکست تیمش در پنجمین مسابقه ای که هدایت این تیم را برعهده گرفته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : ما هنوز روی کاغذ شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داریم و به تلاش خودمان در هشت بازی باقی مانده لیگ ادامه خواهیم داد.
نادر دست نشان افزود : تیم ما هنوز امیدوار است و ما با امید زندگی می کنیم ، نتایج هفته بیست و ششم به گونه ای رقم خورد که تیم های بالای جدول برابر حریفان خود متوقف شدند و این فراز و نشیب ها تا پایان مسابقات لیگ ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد : هرچند کاری به تیم های بالای جدول ، میان جدول و یا انتهای جدول نداریم ، ما باید در بازی های آینده حتما پیروز شویم و از دست امتیاز بازی های باقی مانده به منزله دور شدن از هدف اصلی یعنی صعود به لیگ برتر خواهد بود.
** بازیکنان ما احساسی و برخلاف برنامه عمل کردند
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران همچنین از عملکرد شاگردانش در بازی برابر تیم ایرانجوان بوشهر انتقاد کرد وگفت: متاسفانه بازیکنان ما دراین دیدار برخلاف برنامه های کادرفنی و کاملا احساسی بازی کردند.
دست نشان افزود : پیشتر به بازیکنانم بابت وضعیت تیم ایرانجوان و اینکه این تیم انتحاری و برخلاف تصور بازی خواهند کرد ، هشدار داده بودم ولی متاسفانه در روزی که بازیکنان ما پراشتباه واحساسی بودند، تیم حریف به آن چه می خواست، دست یافت.
وی ادامه داد : تیم حریف در این مسابقه سه موقعیت خطرناک رو به دروازه ما داشتند که به علت غفلت خط دفاعی ما دو بار گل خوردیم.
دست نشان گفت : متاسفانه بازیکنان ما در این مسابقه در فضای دفاعی کاملا باز عمل می کردند و نسبت به یارگیری حریف ، سخت گیر نبودند و از همین نقطه تیم ما دراین مسابقه ضربه خورد.
وی یادآورشد : برنامه ما فشار و حمله از کناره ها به سمت دروازه تیم ایرانجوان بوشهر بود که متاسفانه بازیکنان ما دراین دیدار حملات منظم و پرفشار نداشتند.
** راه های نفوذ تیم خونه به خونه را خوب بستیم
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر هم پس از پیروزی 2بر یک تیمش برابر تیم خونه به خونه مازندران گفت : با وجود آن که در خانه تیم حریف بازی می کردیم، اما به خوبی و با برنامه راه های نفوذ بازیکنان تیم خونه به خونه را بستیم.
سعید مفتخر در گفت و گو وبا خبرنگار ایرنا همچنین از عملکرد شاگردانش در این مسابقات و کسب 3 امتیاز بیرون از خانه برابر خونه به خونه قدردانی کرد .
وی گفت: از نمایش شجاعانه بازیکنانم که امروز واقعا باانگیزه کار کردند، تشکر می کنم، آنها مزد زحمت ودوندگی خودشان را برابر خونه به خونه گرفتند.
او ادامه داد : ما به خوبی می دانستیم که تیم حریف برای رسیدن به دروازه ما از کناره نفوذ خواهد کرد وبرای این تاکتیک خودش هم برنامه ریزی کرده ، اما ما به خوبی این حربه آن را خنثی کردیم و راه های نفوذشان را به خوبی بستیم.
** ایرانجوان پتانسیل خوب شدن دارد
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه تیمش در بازی های گذشته لیگ نیز به خوبی بازی می کرد و بیشتر روی اشتباهات فردی گل می خورد ، گفت : در مجموع تیم ما پتانسیل بهتر شدن در ادامه مسابقات را دارد و تمام تلاشمان دراین فصل به خصوص بازی های برگشت، جبران ناکامی های نیم فصل نخست رقابت هاست.
مفتخر درخصوص عملکرد تیم داروی این دیدار نیز گفت: تیم داوری این مسابقه خوب عمل کرده وشجاعانه در صحنه ها حضور داشت، هر چند تیم ما در دیدارهای گذشته از ناداوری ها ضربه های زیادی خورده که مستندات آن ها هم موجود است.
تیم ایرانجوان بوشهر در چارچوب هفته بیست وششم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصردوشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل ، میزبان خود تیم خونه به خونه مازندران را با نتیجه 2بر یک شکست داد.
تا پایان هفته بیست وششم این رقابتها تیم خونه به خونه با 38 امتیازدر رده نهم و ایرانجوان بوشهر با 27 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار گرفتند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری سرمربی خونه به خونه پس از شکست در هفته بیست و ششم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..