تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منتشر شد ؛ مهر تاییدی بر دانسته های قبلی

تاکنون شایعات مختلفی در خصوص سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸پلاس منتشر شده است. آیا این بارهم شاهد لو رفتن تمامی ویژگی های مهم قبل از مراسم معرفی هستیم؟ آیا حرف مدیران سامسونگ در خصوص لو نرفتن اطلاعات ، پوشالی بوده است؟

با ترنجی همراه باشید…

مشخصات احتمالی گلکسی اس ۸ / اس ۸ پلاس عبارت است از:

پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ / اگزینوس ۸۸۹۵ ۴ گیگابایت رم صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی / ۶٫۲ اینچی پنل جلویی فاقد دکمه خانه (هوم) است سنسور اثر انگشت به پشت تلفن انتقال یافته است دارای ip68 دوربین یگانه ۱۲ مگاپیکسلی

چرا اطلاعات تا این حد و بدون هیچ ترسی بابت تعقیب قضایی توسط سامسونگ ، در فضای مجازی منتشر می شود جای سوال دارد. اما تا همین حد می توانیم بگوییم که دلیل این امر ، محبوبیت بالای محصولات سامسونگ در سطح جهانی است و مشتریان مشتاقی که منتظرند تا ببینند سامسونگ ، برای سال جدید چه پرچمداری را به بازار عرضه خواهد کرد. مسلما با معرفی p10 و اکسپریا ایکس زد پرمیوم ، کار کره ای ها بیش از پیش سخت شده است.

این تصاویر ، ساعتی پیش توسط افرادی در فضای اینترنت منتشر شده است. با نگاه به این تصاویر تقریبا واقعی ، می توان نگاهی کلی به محصول جدید سامسونگ داشت.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدیدی از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس منتشر شد ؛ مهر تاییدی بر دانسته های قبلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..