تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس اجرایی موتورولا: علاقه ای برای بازگشت به بازار ساعت های هوشمند نداریم

موتو ۳۶۰ زیبا را به یاد دارید؟ موتو ۳۶۰ نسل دوم را چطور؟ اندروید ویر اگر یک صدم درصد هم محبوب شده باشد به خاطر موتورلا و خدمات آن است. این شرکت تقریبا یک سال است که هیچ محصول جدید به بازار عرضه نکرده است اما آیا برنامه ای برای این امر وجود دارد؟

با ترنجی همراه باشید…

یکی از مدیران اجرایی موتورولا به تازگی گفته است که این شرکت در حال بررسی وضعیت ابزار پوشیدنی هوشمند است و فعلا علاقه ای به عرضه محصولات جدید در این حوزه را ندارد. منابع مطمئن چندی پیش گفته بودند که قرار نیست در چند ماه آینده ، موتو ۳۶۰ نسل سومی در کار باشد. مایلز نورمن یکی از مدیران اجرایی موتورلا در قاره سبز در این خصوص می گوید:

ما در حال بررسی بازار ابزارهای پوشیدنی هوشمند هستیم. به نظر ما این بازار به کاربردهای جدید برای کاربران نیاز دارد تا آنان را به خرید محصولات جدید دعوت (بخوانید ترغیب) کند.

البته این سخن مایلز نورمن به معنای عرضه نشدن محصولی جدید در سال جدید نیست اما با این اوصاف ، نباید منتظر ساعت هوشمند جدیدی از سوی موتورلا حداقل در چند ماه آینده و حتی در سال ۲۰۱۷ باشیم. البته اگر به ساعت های هوشمند این کمپانی با سابقه علاقه مند هستید ، هنوز هم امکان خرید نسل دوم ساعت موتو ۳۶۰ با امکانات ویژه از سایت آمازون و سایت رسمی فروش موتورلا وجود دارد اما برای خرید نسل اول ، باید به دست دوم فروشی ها سر بزنید.

باید منتظر یک اتفاق خاص در صنعت ابزارهای پوشیدنی هوشمند باشیم. انقلابی که ما را وارد فاز دوم این گجت ها خواهد کرد و آن ها را از فاز محصولاتی صرفا تزیینی و زینتی ، به ابزاری شاید کاربردی تبدیل کند.

منبع

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس اجرایی موتورولا: علاقه ای برای بازگشت به بازار ساعت های هوشمند نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..