تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش بهای نفت در بازار جهانی

بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار جهانی شاهد افزایش بود.

صراط: پس از اطمینان سرمایه‌گذاران از افزایش بیشتر بهای نفت در آینده، تشدید رشد تولید نفت آمریکا نیز نتوانست مانع از افزایش بهای نفت در داد و ستدهای امروز بازار انرژی شود. 

باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: بر این اساس، بهای نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه آوریل با 16 سنت افزایش (معادل 0.3 درصد) به 56 دلار و 15 سنت در هر بشکه رسید. نفت وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز برای تحویل در ماه آوریل، با 21 سنت افزایش (معادل 0.4 درصد)، 54 دلار و 20 سنت در هر بشکه داد و ستد شد. 

پایبندی اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت خام (اوپک) و اعضای غیراوپک بر تعهد خود مبنی بر کاهش عرضه روزانه یک میلیون و 800 هزار بشکه‌ نفت خام به بازار جهانی، یکی از مواردی است که ریسک در بازار انرژی را افزایش داده است. آژانس بین المللی انرژی میزان پایبندی اوپک به تعهداتش در ماه ژانویه را 90 درصد اعلام کرد. رویترز نیز میزان تعهدات اعضای اوپک در کاهش عرضه نفت خود به بازار جهانی را 88 درصد برآورد کرده است. 

با این وجود، میزان حفر چاه‌های جدید نفتی از سوی آمریکا افزایش یافته است. آمریکا در هفته منتهی به 24 فوریه (6 اسفند) 5 حلقه چاه جدید حفر و مجموع چاه‌های خود را به 602 حلقه رساند که بالاترین میزان از ماه اکتبر سال 2015 است. 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش بهای نفت در بازار جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..