تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردان وجود خون در ادرار را جدی بگیرند

دبیر اجرایی روز جهانی سلامت مردان عنوان کرد: وجود خون در ادرار و احساس درد در کلیه از علامت‌های ابتلا به «سرطان کلیه» است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آفتاب‌‌نیوز : دکتر سید جلیل حسینی، دبیر اجرایی روز جهانی سلامت مردان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری آنا، گفت: سرطان کلیه یکی از بیماری‌های خاموش و خطرناک در مردان است که در صورت پیشرفت بیماری، موجب مرگ بیمار می‌شود.

وی با بیان اینکه سران کلیه در مردان 40 تا 50 سال شایع‌تر است، افزود: اما در مردان جوان‌تر یا میانسال نیز این بیماری دیده می‌شود بنابراین به تمام مردان توصیه می‌شود به سلامت کلیه‌های خود توجه جدی داشته باشند.

این جراح کلیه و مجرای ادار با بیان اینکه ابتلا به سرطان کلیه علامت مشخص ندارد، تصریح کرد: به همین دلیل به مردان توصیه می‌شود وجود خود در ادرار و درد در کلیه‌ها را جدی تلقی کنند و به محض مشاهده این علائم به پزشک مراجعه کنند.

حسینی با بیان اگر مردان در طول زندگی خود حتی یکبار وجود خون در ادرار را تجربه کردند باید به پزشک مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: وجود خون در ادرار می‌تواند علامت ابتلا به بیماری‌های مختلفی مانند عفونت باشد اما به دلیل اینکه سرطان کلیه دارای روش‌های مختلف درمانی نیست به افراد توصیه می‌شود به محض مشاهده این علامت به پزشک مراجعه و در صورت ابتلا در مراحل ابتدایی بیماری مورد درمان قرار بگیرند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص درمان سرطان کلیه، گفت: جراحی تنها روش درمان این سرطان است که اگر بیمار در مراحل اولیه مراجعه کند تنها بخشی از کلیه برداشته می‌شود اما اگر بیماری پیشرفت کرده باشد مجبور هستیم کاملا کلیه را برداریم اما این مساله در ادامه زندگی بیماران را با خطر مواجه نمی‌سازد.

وی یادآور شد: تاخیر در مراجعه به پزشک برای این دسته از بیماران بسیار خطرناک است به گونه‌ای که می‌تواند ریه، اعضای شکمی و ... را درگیر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردان وجود خون در ادرار را جدی بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..