تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش آدمکهای ترامپ، در مراسم سنتی خیابانی در آلمان

در میان تدابیر شدید امنیتی، صدها هزار تن در خیابان های شهرهای مختلف آلمان مراسم سالانه دوشنبه سرخ را اجرا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، آدمک ها و عروسک های مختلف ترامپ  در  مراسم سالانه دوشنبه سرخ در آلمان به نمایش گذاشته شد. 

بر اساس این گزارش، به جز عروسکها و آدمک های ترامپ، آدمک های رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و ترزا می نخست وزیر انگلیس نیز در میان شاخص ترین آدمک هایی که در خیابانهای شهرهای مختلف آلمان به نمایش گذاشته شدند مشاهده می شد. 

همچنین نکته قابل توجه مراسم امسال حضور گسترده تر پلیس بود که در مناطق استراتژیک و مناطقی که نگرانی درباره حمله به آنها وجود داشت موانع فیزیکی کار گذاشته بود. این مراسم در حالی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد که تنها چند ماه پیش در یک بازار سال نو میلادی در برلین در حمله ای تروریستی دوازده نفر کشته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش آدمکهای ترامپ، در مراسم سنتی خیابانی در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..