تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربتی: پرسپولیسی ام و از هواداران این تیم عذرخواهی می کنم

بازیکن سیاه جامگان گفت: عباسی من را می‌شناسد و خداداد گفته است روی من قسم می‌خورد. 

به گزارش کاپ، رضا شربتی بازیکن سیاه جامگان درخصوص حواشی که برای او در دیدار با تراکتورسازی به وجود آمده است، اظهار کرد: این قدر صحنه سریع اتفاق افتاد که اصلا یادم نمی آید. فقط ناگهان دیدم ناصری به من می گوید چرا توپ را دفع نکردی. شاید فشاری که در طول بازی بر من آمد باعث شد اصلا متوجه نشوم.

وی ادامه داد: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند با باشگاه سیاه جامگان بزرگ شدم و چنین کاری نمی‌کنم. من وقتی تیم شهرم امتیاز لازم دارد باید چنین حرکتی کنم و وجهه خودم را خراب کنم. عباسی من را می‌شناسد و خداداد گفته است روی من قسم می‌خورد. حتی اگر خودم بگویم عمدا بوده وی باور نمی کند. شرمنده‌ی آقای عباسی، خداداد و هواداران سیاه جامگان هستم که این اتفاق افتاد.

شربتی تاکید کرد: از عباسی، خداداد و هواداران تیمم عذرخواهی می خورم. من عاشق پرسپولیسم و از هواداران این تیم هم عذرخواهی می کنم. اما آن صحنه انقدر برای من سریع اتفاق افتاد که شوکه شدم. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربتی: پرسپولیسی ام و از هواداران این تیم عذرخواهی می کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..