تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جورج بوش: رسانه ها بخشی ضروری از حیات دموکراسی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «جورج بوش پسر» رئیس جمهور پیشین آمریکا (۲۰۰۹-۲۰۰۱) در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه «اِن بی سی» ضمن دوری گزینی از سیاستهای دولت جدید این کشور، از خط مشی مهاجرتی آمریکا حمایت کرد و رسانه ها را به عنوان «بخشی ضروری از حیات دموکراسی» مورد تمجید قرار داد.

بوش در این مصاحبه به این نکته اشاره کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا هنوز در مراحل ابتدایی ریاست جمهوری خود قرار دارد و مردم آمریکا باید «به حرفهای او اعتماد کنند».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از ممنوعیت مسافرتی ترامپ بر اتباع هفت کشور مسلمان حمایت می کند یا خیر، گفت: «من حامی آن سیاست مهاجرتی هستم که پذیرای [مهاجران] و حافظ قانون است».

جورج بوش پسر که دوران ریاست جمهوری وی با حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ گره خورده است، خواهان «تساهل مذهبی» شد و گفت که «یکی از بزرگترین نقاط قوت آمریکا آن است که مردم می توانند هرطور که می خواهند معبود خود را پرستش نمایند یا اینکه اصلاً معبودی نداشته باشند».

گفتنی است که در حوزه رسانه ها، ترامپ برخی از رسانه های خبری را «دشمنان ملت» خوانده است. بوش در اینباره گفت: «من رسانه ها را بخشی ضروری از حیات دموکراسی می دانم و اینکه ما برای وادار ساختن اشخاصی همچون من به پاسخگویی،‌ به رسانه های مستقل نیاز داریم».

وی در ادامه افزود که «برای رسانه ها مهم است که خواهان پاسخگویی افرادی شوند که از قدرت خود سوء استفاده می کنند».

جورج بوش پسر در مورد ضرورت تعیین یک مأمور تحقیق ویژه جهت بررسی تماسها میان دستیاران ترامپ و دولت روسیه گفت که «تمام آنچه ما نیاز داریم، پاسخهاست».

وی همچنین گفت که در دوران ریاست جمهوری خود تلاش کرده است تا «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را به پذیرش ایده «رسانه های خبری مستقل» متقاعد نماید. به زعم جورج بوش «در حالی که [دولت] آمریکا تمایلی به برخورداری از رسانه های مستقل و آزاد نداشته باشد، توصیه بهره بردن از این گونه رسانه ها به سایر [کشورها] کاری دشوار خواهد بود». 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جورج بوش: رسانه ها بخشی ضروری از حیات دموکراسی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..