تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل کاربران iOS 10.3 را به فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای ترغیب می کند

اپل کاربران iOS 10.3 را به فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای ترغیب می کند

پس از هک شدن آیکلاد در سالی گذشته، اپل به صورت پیوسته از کاربران درخواست کرده است که از قابلیت تایید هویت دو مرحله ای استفاده کنند. این تلاش تا آنجا پیشرفت رفته که اگر روی دستگاه خود نسخه iOS 10.3 بتا را نصب کرده باشید اما تایید هویت دو مرحله غیر فعال باشد، اپل در قالب یک نوتیفیکیشن از شما می خواهد که این قابلیت را فعال کنید. با تک شات همراه باشید.

ارسال این نوتیفیکیشن ها یکی از جدیدترین اقدامات اپل در این زمینه است زیرا تعداد زیادی از کاربرانی که این نسخه از بتای iOS را نصب کرده اند طی روزهای گذشته چنین نوتیفیکیشن را دریافت کرده اند به این ترتیب همان طور که گفتیم اپل سخت در تلاش است تا هرطور که شده امنیت کاربران خود را تامین کند.

کاربران با کلیک کردن روی این نوتیفیکیشن به اپلیکیشن تنظیمات دستگاه خود هدایت می شوند تا به آنها توضیح داده شود که این قابلیت چه کابردی دارد و چگونه باید آن را فعال کنند.

اگر با تایید هویت دو مرحله آشنایی ندارید، باید بدانید که این قابلیت یک لایه امنیتی اضافه علاوه بر وارد کردن یوزرنیم و پسوورد را ایجاد می کند و هرجا که لازم باشد یورز و پسوورد خود را وارد کنید، باید یک کد اضافه دیگر را نیز وارد کنید. این کد اغلب تنها یک بار ایجاد شده و به گوشی شما ارسال می شود.

در برخی از موارد که امنیت بالایی نیاز است، برای مثال حساب های بانکی، کاربران می توانند برای دریافت این کد ثانویه از دانگل های مختلف استفاده کنند. به این ترتیب اگر فردی تلاش کند تا وارد حساب شما شود، باید علاوه بر یوزرنیم و پسورد، کد اختصاصی که به این دانگل ارسال شده است را نیز داشته باشدف به این ترتیب حساب های شما امنیت بیشتری خواهند داشت.

اپل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل کاربران iOS 10.3 را به فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای ترغیب می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..