تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبال آبادان گام به گام روند پیشرفت را طی کرد/مشکل سالن داریم

به گزارش ایرنا حمید کواروند روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه ها افزود: والیبال آبادان طی دو سال گذشته توانست عنوان قهرمانی لیگ استان خوزستان را پس از سال ها کسب کرده و به رقابت های زیر گروه کشور صعود کند.
وی اظهار داشت: این قهرمانی ها با حضور بازیکنان بومی کسب شد که این نشان از پیشرفت والیبالیست های آبادانی است.
رئیس هیات والیبال آبادان گفت: والیبال این شهر استعدادهای خوبی دارد که برای شناخت و پرورش این استعدادها نیاز به زیرساخت داریم که این زیرساخت ها در آبادان خیلی ناچیز است.
وی تصریح کرد: مشکلات موجود در آبادان نظیر نبود امکانات اجازه نداد پس از جنگ تحمیلی، استعدادهای والیبال این شهر پرورش یابد و به نوعی این استعداد ها هدر رفت.
**نبود سالن؛ مهم ترین مشکل والیبال آبادان
کوراوند نبود سالن را مهم ترین مشکل اصلی والیبال آبادان دانست و گفت: تجهیزات ورزشی از جمله سالن و زیر ساخت ها برای ورزش والیبال در آبادان مناسب نیست و این شرایط پیشرفت را با مشکل مواجه می کند.
رئیس هیات والیبال آبادان افزود: البته طی دو سال اخیر سعی کردیم به لحاظ امکانات شرایط بهتری داشته باشیم ولی هیچ ارگانی حاضر نشد کمک کوچکی به ما کند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سالن تخصصی در اختیار نداریم مجبوریم تمرینات خود را در سالن های مختلف آبادان برگزار کنیم و این موضوع سرعت پیشرفت را کاهش داده است.
**نیاز به خانه والیبال
رئیس هیات والیبال آبادان در بخش دیگری از سخنانش، خانه والیبال در این شهر را از الزامات توسعه این ورزش خواند و گفت:راه اندازی خانه والیبال نقش تعیین کننده در پیشرفت و پرورش استعدادها دارد.
کوراوند افزود: در شهرهایی که دارای خانه والیبال هستند قطعا می توان پیشرفت را احساس کرد، وجود خانه والیبال در بحث آموزش نیز تاثیرات مثبتی دارد و می تواند برنامه ها و اهداف را پله پله دنبال کرد.
وی تصریح کرد: با وجود خانه والیبال می توان برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت داشت و حتی می توانیم برای میزبانی مسابقات مختلف برنامه داشته باشیم.
**کمبود بودجه و نقدینگی
رئیس هیات والیبال شهرستان آبادان گفت:به لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم و حتی در برگزاری مسابقات و یا برگزاری تورنمنت توانایی چندانی نداریم در صورتی که ارگان هایی همانند
پالایشگاه، پتروشیمی و سازمان منطقه آزاد اروند می توانند حامی مالی خوبی برای ما باشند ولی این کمک ها محدود شده است.
کوراوند تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند طی دو سال اخیر حدود 120 میلیارد ریال برای برگزاری مسابقات کشوری، استانی و بین المللی هزینه کرد، اما بهتر نبود این هزینه ‌ها صرف زیرساخت ‌ها می ‌شد؟
وی افزود:ورزش آبادان و خرمشهر از نظر زیرساخت مشکلات زیادی دارند و تا زمانی که این مشکل وجود دارد، نمی ‌توان امید زیادی به آینده داشت.
**استعداد یابی در مدارس
رئیس هیات والیبال آبادان برگزاری مسابقات بین آموزشگاهی را از راهبردهای استعدادیابی عنوان کرد و گفت:پایه اصلی توسعه ورزش در برگزاری مسابقات آموزشگاهی است و ما سعی کردیم در دو سال اخیر این مسابقات را به صورت مداوم برگزار کنیم هر چند برای برگزاری آن با مشکل جدی سالن مواجه هستیم.
کوراوند اظهار داشت: پس از برگزاری این مسابقات محمد جعفری و علی دانش پژوه به اردوی بستر سازی تیم ملی دعوت شدند و این نشان از وجود استعدادهای ناب در رشته والیبال این شهر می باشد.
وی افزود: طی تفاهمی که با اداره آموزش و پرورش آبادان داشتیم استعدادیابی را از مدارس آغاز کردیم و طی دو سال اخیر استعدادهای خوبی را شناسایی کردیم.

**کار در رده های سنی پایه
کوراوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث آموزشی در رده های سنی پایه ای گفت: آکادمی پالایشگاه آبادان در بخش بانوان فعالیت خوبی دارد و اکنون به دنبال این هستیم در بخش پسران نیز این آکادمی را راه اندازی کنیم.
وی تصریح کرد: البته با نبود اسپانسر مالی رسیدن به این هدف بسیار مشکل است و نمی توانیم از خود ورزشکاران مبالغی را بگیریم و قطعا شرایط مالی در آبادان به گونه ای نیست که خانواده ها برای ورزش هزینه ای را متحمل شوند.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار دهنده سید بهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبال آبادان گام به گام روند پیشرفت را طی کرد/مشکل سالن داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..