تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربتی: عاشق پرسپولیس هستم

کد خبر: ۴۸۸۵۳۳

۱۲۱۷  بازدید

بازیکن جنجالی سیاه جامگان عنوان کرد طرفدار پرسپولیس است.بازیکن جنجالی سیاه جامگان عنوان کرد طرفدار پرسپولیس است.

ورزش سه: بازیکن جنجالی سیاه جامگان عنوان کرد طرفدار پرسپولیس است.بازیکن جنجالی سیاه جامگان عنوان کرد طرفدار پرسپولیس است.

 رضا شربتی در گفت‌وگو با برنامه نود درخصوص حواشی که برای او در دیدار با تراکتورسازی به وجود آمده است، عنوان کرد: انقدر به من اتهام زدند نمی‌دانم چه حرفی بزنم؛ اصلا نفهمیدم چطور آن اتفاق افتاد و اصلا مثل یک تصادف بود؛ شاید خستگی روی من فشار آورد که اینطور شد.

او ادامه داد: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند با باشگاه سیاه جامگان بزرگ شدم و چنین کاری نمی‌کنم؛ وقتی تیم شهرم امتیاز لازم دارد باید چنین کاری انجام دهم؟؛ باید وجهه خودم را خراب کنم؟؛ آقای عباسی من را می‌شناسد و آقا خداداد گفته است روی من قسم می‌خورد؛ شرمنده‌ی آقای عباسی، خداداد و هواداران سیاه جامگان هستم که این اتفاق افتاد.

شربتی تاکید کرد: عاشق پرسپولیس هستم و از هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم اما آن صحنه انقدر برای من سریع اتفاق افتاد که نمی‌توانم آن را هضم کنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربتی: عاشق پرسپولیس هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..