تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه اختصاصی ترنجی به هواوی پی ۱۰ (Huawei P10)

هواوی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ جدیدترین پرچمدارانش، P10 و P10 Plus را معرفی کرد. سری P‌ همیشه ترکیبی از سخت‌افزار زیبا و جدیدترین فناوری‌های نرم‌افزاری بوده و امسال ویژگی‌های پیشرفته‌تری به آن اضافه شده است. گوشی‌های P10 و P10 Plus در رنگ‌بندی جدید و جذاب و دوربین‌های جلو و پشت لایکا با قابلیت‌های میان‌بر برای تجربه عکاسی پیشرفته‌تر ارایه شده است.

P10 شاهکاری از طراحی مدرن است. در این گوشی‌ها لبه‌های پنل پشتی انحنا دارند و این انحنا به خوبی با لبه‌های تراش‌خورده‌ فریم هماهنگ شده است. بدنه P10 و P10 plus، تمام‌ فلزی است و فقط نوار باریکی از شیشه در بخش پشت وجود دارد که دوربین و فلش LED روی آن قرار گرفته است.

هر دو گوشی P10 و P10 plus به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز شده‌اند و از دستیار دیجیتال اندروید اسیستنت نیز بهره می‌برند. این گوشی‌ها در هفت رنگ سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد و سبز به بازار عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی P10 و P10 plus به پردازنده اختصاصی هواوی Kirin 960 مجهز شده‌اند. این پردازنده از هشت هسته پردازشی تشکیل شده که با پردازشگر گرافیکی Mali-G71 سازگار است.

این گوشی‌ها به ترتیب از باتری ۳۲۰۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ هواوی برخوردارند. ولتاژ و درجه حرارت کم هنگام شارژ سریع با یک مکانیسم به‌وسیله ۵ درگاه فوق امن تنظیم می‌شود و درجه حرارت را مانیتور می‌کند که به این ترتیب نه تنها پروسه شارژ با سرعت بالایی انجام می‌شود بلکه این پروسه از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

گزارش از شهور چرکچی

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه اختصاصی ترنجی به هواوی پی ۱۰ (Huawei P10)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..