تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدافع بارسلونا به پنالتی رئال مادرید

به گزارش افکارنیوز،

رئال‌ مادرید یکشنبه شب توانست شکست را با پیروزی عوض و سه بر دو ویارئال را مغلوب کند. زمانی که مادرید دو بر یک از حریف خود عقب بود داور خطا هند برونو را در محوطه جریمه‌ اعلام کرد و مادرید به یک پنالتی‌ رسید.

این موضوع با واکنش جراد پیکه روبرو شد. مدافع بارسلونا به انتقاد از این موضوع پرداخت و در توییترش نوشت: برابر تیم‌های مشابه هشت امتیاز رد و بدل شد. هشت امتیاز و .... این قضاوت ها به نفع مادرید تمام شد.

مدافع آبی‌اناری‌ها علاوه بر این چهار عکس منتشر کرد و وضعیت بارسلونا و مادرید برابر مالاگا و ویارئال را مقایسه کرد. در نخستین عکس، گل صحیح بارسلونا که مردود اعلام شد دیده می‌شد و در کنار این عکس، گل مردود سرخیو راموس که باعث پیروزی سفید پوشان شده وجود داشت.

تصویر دیگر به بازی دیروز مادرید و بازی گذشته بارسلونا در ورزشگاه ویارئال مربوط می‌شد. در این عکس خطا هند برونو که با ضربه لیونل مسی اتفاق افتاد و داور پنالتی‌ اعلام نکرد، مشخص بود و در طرف دیگر خطای هند برونو در بازی دیشب دیده می‌شد. توپ به دست بازیکن ویارئال برخورد نکرده بود اما داور آن را پنالتی‌ اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدافع بارسلونا به پنالتی رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..