تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورموسوی: به غیرت و شرف بازیکنانم درود می‌فرستم/ کارمان سخت‌تر شد

روز نو :

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ایران بعد از پیروزی تیمش بر الجزیره امارات گفت: به غیرت و شرف بازیکنانم دورد می‌فرستم.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی پس از پیروزی شیرین تیمش برابر الجزیره امارات، درباره این بازی اظهار کرد: به غیرت، شرف، تعصب و مردانگی بازیکنانم درود می‌فرستم. تیم ما با قلبش بازی می‌کند که تا این اندازه در زمین می‌دود و فوتبال به این زیبایی نمایش می‌دهد. دیروز هم گفته بودم که بازی خوبی خواهیم دید و هواداران از این بازی لذت می‌برند.

سرمربی استقلال خوزستان ایران همچنین گفت: این برد را به ملت بزرگ ایران و به ویژه خوزستانی‌های عزیز تقدیم می‌کنم. آنها همواره با صحبت‌های خود باعث دلگرمی ما شده‌اند.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که به نظر او چرا بازیکنان اصلی الجزیره نیمکت نشین بودند، گفت: طبیعی است که هر تیمی از داشته‌هایش استفاده کند اما دو بازیکن خوب حریف روی نیمکت بودند. شاید ما را دست کم گرفته بودند. گفته بودم که با تلاش، بی‌تجربگی‌مان را جبران می‌کنیم. خدا را شکر که توانستیم در دقایق اولیه به گل برسیم و تا پایان از گل خود محافظت کنیم.

پورموسوی افزود: با این که در گروه سختی هستیم، تا امروز ۶ امتیاز کسب کرده‌ایم اما این امتیازها تضمینی برای صعود نیست. بازی به بازی کار سخت‌تر می‌شود و باید باهوش باشیم تا جایگاهی را که به دست آوردیم حفظ کنیم. البته کار ما حالا سخت‌تر شده است. در مجموع از این که سه امتیاز شیرین را از تیم بزرگ الجزیره گرفتیم، خوشحالم.

او در ادامه به دومین جایزه اسکار اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی اشاره کرد و گفت: به اصغر فرهادی که توانست دومین اسکار را برای سینمای ایران به ارمغان بیاورد تبریک می‌گویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورموسوی: به غیرت و شرف بازیکنانم درود می‌فرستم/ کارمان سخت‌تر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..