تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو فراکسیون امید: باید کاندیدای احتیاطی داشته باشیم

صراط: نماینده داراب در مجلس گفت: جریان اصلاحات باید یک کاندیدای احتیاطی در کنار روحانی برای انتخابات سال 96 داشته باشد.

به گزارش فارس، رضا انصاری نماینده داراب در مجلس در مراسم حماسه امید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات باید یک کاندیدای احتیاطی در کنار روحانی برای انتخابات سال 96 داشته باشد، اظهار داشت: نحوه ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات به نحوه پاسخگویی آقای روحانی بر می‌گردد.

وی افزود: آیا روحانی می‌خواهد جریان بزرگ اصلاحات را تا در پاستور به همراه داشته باشد یا در داخل پاستور؟

انصاری گفت: اگر آقای روحانی بگوید فقط تا در پاستور می‌خواهد اصلاح‌طلبان همراهش باشد، ما آمادگی همراهی داریم، اما اگر در داخل پاستور هم همراهی اصلاح‌طلبان را بخواهد بازهم ما آماده‌ایم که امید را در کشور زنده نگه داریم.

وی فراکسیون امید را پتانسیلی ویژه برای انتخابات پیش رو برشمرد و با ذکر این نکته که رفتار دولت با فراکسیون امید مناسب نبوده است، اظهار داشت: ما فراتر از آنچه که از ما انتظار می‌رفت، با دولت همکاری کردیم؛ ما در استیضاح وزیر راه و شهرسازی رقیب خود را آچمز کردیم، اما چرا دولت قدر نمی‌داند؟

انصاری گفت: سه وزیر پیشنهادی نگران رأی اعتماد خود بودند، اما فراکسیون امید خالصانه و مجدانه وارد میدان شد و خود را نشان داد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید همت‌مان این باشد که اقای روحانی را رئیس‌جمهور آینده ببینیم و آمادگی داشته باشیم که او را در درون پاستور همراهی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو فراکسیون امید: باید کاندیدای احتیاطی داشته باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..