تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اذعان ترامپ به شکست راهبرد نظامی آمریکا در غرب آسیا

در دیدار با فرمانداران؛

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با فرمانداران، سلامت عمومی و امنیت را دو محور اصلی بودجه خود بر شمرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور آمریکا سلامت عمومی و امنیت ملی را دو محور اصلی بودجه خود برشمرد و مدعی شد: در جنگ خاورمیانه (غرب آسیا) راه به جایی نبرده ایم و باید به این وضع پایان دهیم.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی برای فرمانداران کشورش با بیان این که  مقررات دست و پا گیر را کم می کنیم افزود: از لحاظ محیط زیستی و سلامت مردم، از آنها حمایت خواهیم کرد و به این فرایند سرعت خواهیم داد. 

ترامپ در ادامه گفت: یکی از مهمترین مسئولیتهای دولت فدرال بودجه آمریکاست. 

وی با اشاره به این که  اولین بودجه وی در ماه آینده به کنگره تقدیم خواهد شد افزود: محورهای اصلی این بودجه ، سلامت عمومی و امنیت ملی خواهد بود. این بودجه شامل افزایش تاریخی در هزینه های نظامی خواهد بود تا بتوانیم ارتش ضعیف شده آمریکا را در زمانی که بیشتر از همه به آن نیاز داریم، بازسازی کنیم. 

وی خاطر نشان کرد، فردا شب به طور مفصل درباره آن صحبت خواهم کرد.  این رخدادی مهم و پیامی به جهان از قدرت، امنیت و عزم آمریکا در زمانی خطرناک است. 

ترامپ گفت:  حدود هفده سال است که در خاورمیانه می جنگیم. هزینه ما در خاورمیانه شش تریلیون دلار شده است. این وضع غیرقابل قبول است. جنگ در خاورمیانه (غرب آسیا) هیچ نتیجه ای هم نداشته است. 

وی همچنین مدعی شد، اوضاع خاورمیانه در مقایسه با شانزده یا هفده سال پیش بسیار بدتر شده است. ما شش تریلیون دلار خرج کردیم. اوضاع در آنجا بغرنج و اسفبار است. 

ترامپ افزود: در جنگ خاورمیانه راه به جایی نبرده ایم و باید به این وضع پایان دهیم. ما با صرفه جوییهای بهتر و کارآمدی بیشتر در دولت فدرال، این افزایش بودجه نظامی را تامین خواهیم کرد. در واقع ما با بودجه کمتر کارهای بیشتری  انجام خواهیم داد. 

ترامپ گفت: با وجود  مانع تراشی ها در نهایت کابینه دولت وی تکمیل خواهد شد و نهادهای دولتی کار خود را آغاز خواهند کرد. هم اکنون آمریکا بیست تریلیون دلار بدهکار است.

موضوع بودجه بر اساس تقویت ارتش، امنیت مردم، توسعه اقتصادی و مسائلی از این قبیل خواهد بود.

ترامپ خاطر نشان کرد، ما شش تریلیون دلار در خاورمیانه سرمایه گذاری کردیم اما در جاده ها و بزرگراههای ما چاله و دست انداز وجود دارد. روی زیرساختها سرمایه گذاری کلانی خواهیم کرد. 

وی همچنین با اشاره به شکست طرح اوباماکرافزود: کار دیگری که انجام خواهیم داد لغو قانون بیمه همگانی اوباماکر و جایگزین کردن آن با طرحی بهتر است. هیچ کسی فکر نمی کرد که مسئله بهداشت و درمان تا این حد پیچیده باشد. به لحاظ قانونی و بودجه ای ما باید قبل از کاهش مالیات، مسئله بهداشت و درمان را حل و فصل کنیم.  سال دوهزار و هفده، سالی افتضاح برای اوباماکر خواهد بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اذعان ترامپ به شکست راهبرد نظامی آمریکا در غرب آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..