تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری 4 میلیارد از خانواده سه زندانی اعدامی

معاون قضایی اداره کل دادگستری هرمزگان از دستگیری شخص مدعی نفوذ در دستگاه قضایی این استان خبرداد و گفت: این فرد با ادعای توانایی لغو حکم اعدام محکومان مواد مخدر مبلغ 4 میلیارد ریال از خانواده محکومان کلاهبرداری کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی دادگستری هرمزگان، جاوید امانی دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: شخصی با طرح ادعای کذب خویشاوندی با برخی از مسئولان قضایی استان هرمزگان و امکان اعمال نفوذ در روند پرونده های قضایی، مبادرت به اخذ وجوهاتی با عناوین جعلی کرده که پس از شکایت تعدادی از شهروندان، به دستور مقام قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس و به منظور تکمیل تحقیقات با صدور قرار بازداشت موقت، بازداشت شده است.

وی اضافه کرد: این فرد با توسل به ترفندهای مجرمانه و بیان اظهارات کذب، ادعا می کرد که در قبال دریافت مبالغ قابل توجهی، توانایی لغو حکم اعدام سه نفر از محکومان جرایم حمل و نگهداری مواد مخدر را دارد که پس از اطلاع مقامات قضایی استان هرمزگان از موضوع، نسبت به شناسایی و دستگیری وی اقدام شد.


امانی خاطر نشان کرد: این متهم به کلاهبرداری با نام اختصاری (ج - ک) در راستای طرح ادعاهای کذب خود اقدام به دریافت مبلغ چهار میلیارد ریال از خانواده این محکومان به اعدام کرده که از این میزان، مبلغ دو میلیارد ریال از سوی خانواده یکی از محکومان به صورت مستقیم به حساب این شخص واریز شده و در خصوص دو میلیارد ریال دیگر، کارت های بانکی شاکیان در اختیار وی قرار گرفته است.


معاون قضایی دادگستری استان هرمزگان در خصوص محکومانی که این فرد مدعی اعمال نفوذ و رهایی آنها از مجازات اعدام بود، گفت: حکم اعدام یکی از این محکومان به مرحله اجرا در آمده و در خصوص دو محکوم دیگر پس از صدور حکم اعدام در دادگاه انقلاب استان هرمزگان و قطعیت آن، حکم مذکور در مرحله اجراست که این موضوع نشان دهنده بی تأثیر بودن ادعاهای کذب و اقدامات مجرمانه این فرد مدعی نفوذ، به منظور تخریب وجاهت دستگاه قضایی است.


امانی ضمن تأکید بر برخورد قاطع با عناصر سودجو و افرادی که با سوء استفاده از عناوین مختلف موجب بدنامی دستگاه قضایی می‌شوند، اظهار کرد: متاسفانه اشخاصی بدون اطلاع دست اندرکاران امر قضا، در ارتباط با برخی پرونده‌ها اقداماتی را انجام داده و ادعاهای کذبی را مطرح می‌کنند که به هیچ عنوان مرتبط با قوه قضائیه نمی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری 4 میلیارد از خانواده سه زندانی اعدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..