تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطهری: استفساریه قانون انتخابات در نهایت به مجمع تشخیص می‌رود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استفساریه قانون انتخابات در نهایت باید به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری در حاشیه گردهمایی نمایندگان فراکسیون امید و فعالان سیاسی اصلاح طلب به مناسبت سالروز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شورای نگهبان بر ایرادات قبلی خود تاکید کرده و مجلس هم بر نظر قبلی خود تاکید دارد بنابراین این استفساریه پس از اینکه به مجلس آمد و دوباره به شورای نگهبان فرستاده شد، در نهایت به مجمع تشخیص مصلحت خواهد رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که در دیدار دیشب نمایندگان فراکسیون امید با محمد خاتمی چه گذشت اظهار کرد: در مورد مسائل روز صحبت شد.

مطهری همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا درباره رفع حصر هم صحبتی شد خاطر نشان کرد: جلسه خصوصی نبود. ما هم همان طرح قبلی خود را در مورد رفع حصر دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم تهران همچنین در واکنشی به این سئوال که آیا محمد خاتمی درباره نامزد اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری نظری داشت اظهار کرد: نه در این مورد خاتمی صحبتی نکرد.

وی همچنین در مورد پیگیری لغو سخنرانی خود در مشهد گفت: گزارش این اتفاق در کمیسیون شوراها نهایی شده ولی معلوم نیست که در صحن قرائت شود.

مطهری در پایان درباره لایحه جامع انتخاباتی گفت: منتظریم که دولت لایحه را به مجلس بفرستد ولی الان دیگر دیر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطهری: استفساریه قانون انتخابات در نهایت به مجمع تشخیص می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..