تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاتمه دعوا ميان يك زوج به وحشتناک ترین شکل ممک

به گزارش بی‌باک، هنگامی که درگیری لفظی بین مرد هندی به نام بیهوبهان ماردی و چارومانی همسرش بالا گرفت، مرد کنترل خود را از دست داد و طی یک اقدام جنون آمیز به سمت چارومانی حمله کرد و با تبر سَر او را از تَنَش جدا کرد، درون یک کیسه انداخت و بدن او را در مزرعه نزدیک خانه شان ر‌ها کرد و متواری شد.

صبح روز بعد همسایه ها، بدن شارومانی را در مزرعه شالیکاری پیدا کردند و به پلیس گزارش دادند، مرد قاتل توسط ماموران پلیس دستگیر و بازداشت شد. به گفته معاون سربازرس پلیس سانجیو بِسرا:همسایه‌ها گفته اند که ماردی یک مرد بسیار بداخلاق و حسود است که این اواخر مدام در حال درگیری و نزاع با همسرش بود که متاسفانه ماجرا به چنین پایان غم انگیزی ختم شد.

گفتنی است که این حادثه در دهکده ای نزدیک جارکند واقع در هندوستان رخ داده است.

خاتمه بحث زناشویی با بُریدن سَرهمسر خاتمه بحث زناشویی با بُریدن سَرهمسر خاتمه بحث زناشویی با بُریدن سَرهمسر

وسایل کشف و ضبط شده از بیهوبهان ماردی

خاتمه بحث زناشویی با بُریدن سَرهمسر خاتمه بحث زناشویی با بُریدن سَرهمسر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاتمه دعوا ميان يك زوج به وحشتناک ترین شکل ممک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..