تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: دوربین جدید Ricoh با قابلیت پخش زنده ویدیویی360 درجه رونمایی شد

MWC 2017: دوربین جدید Ricoh با قابلیت پخش زنده ویدیویی360 درجه رونمایی شد

کمپانی ریکو (Ricoh) که به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار دوربین های عکاسی به شمار می رود، امروز در نمایشگاه MWC 2017 از دوربین جدیدی تحت عنوان Ricoh R developer Kit رونمایی کرد که قادر است تصاویر و ویدیوها را به صورت 360 درجه ثبت و به صورت زنده پخش کند. با تک شات همراه باشید.

این روزها، کاربران دنیای مجازی به قابلیت های جدیدی همچون پخش زنده ویدیویی روی آورده اند و از این رو، تولید محصولی که بتواند پاسخگوی نیاز این دست از کاربران باشد، در کانون توجه بسیاری از کمپانی های بزرگ و کوچک دنیا قرار گرفته است. در همین رابطه، امروز شرکت ریکو دوربین جدیدی را معرفی کرد که قادر است علاوه بر ارائه قابلیت های جدید فیلم‌برداری و پخش زنده ویدیویی، تصاویر باکیفیت‌تری را نیز برای کاربران ثبت و ضبط کند.

این دوربین به گونه ای طراحی شده که قادر است ویدیوهایی با کیفیت 2K را با نرخ 30 فریم بر ثانیه و به صورت مستقیم پخش کند. از آن جایی که این دوربین قادر به ثبت ویدیو با زاویه 360 درجه است، می تواند برای کسب و کارها و شرکت های تجاری به منظور ساخت ویدیوهای تبلیغاتی بسیار مفید و کاربردی باشد.

به گفته ریکو، کاربران می توانند از طریق کابل HDMI و یا USB، خروجی و یا همان ویدیوهای ضبط شده توسط این دستگاه را مشاهده کنند و در صورت وجود یک منبع برق مداوم، می توان ویدیوها را به صورت 24 ساعته ضبط و پخش کرد. گفتنی است در این دوربین به منظور کاهش حجم دستگاه، از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده شده؛ از این رو، اندازه دستگاه فرق چندانی با دوربین های سری Theta این شرکت نکرده است.

ریکو در ادامه افزود که این دوربین از قابلیت استریم (پخش) محتوای هدست هولولنز نیز پشتیبانی می کند و اگر شما نیز یکی از معدود کاربران این هدست هستید، می توانید از قابلیت های این دوربین بهره‌مند گردید. گفته می شود که عرضه این محصول طی یک الی دو ماه آینده و با قیمت تقریبی 500 دلار آغاز خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: دوربین جدید Ricoh با قابلیت پخش زنده ویدیویی360 درجه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..