تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر هیات تکواندو یزد از کمبود مربی در این استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی میرزایی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: شرایط مربیگری تکواندو بر خلاف سایر رشته های ورزشی دشوارتر است و یک مربی برای فعالیت باید 24 سال به بالا داشته باشد و دارای دان 4 تکواندو باشد.
دبیر هیات تکواندو استان یزد گفت: در زمینه داوری رشته تکواندو مشکلی در استان وجود ندارد و با برگزاری دوره‌های مختلف قطعا نیازمان در این زمینه مرتفع می شود ولی باید برای تربیت مربیان اقدام های عملی اجرایی شود.
میرزایی از دیگر نیازهای مهم این هیات را نداشتن ‌سالن تخصصی تکواندو ذکر کرد که وجود آن در ارتقای این رشته و برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی رقابت های معتبر ملی و بین المللی در استان موثر است.
وی به عملکرد این هیات اشاره و خاطر نشان کرد: سال گذشته توسط ورزشکاران زیر پوشش 12 مدال قهرمانی و امسال نیز 23 مدال قهرمانی کشور برای استان بدست آمده است و همچنین در این مدت نیز سه مدال بین‌المللی توسط این ورزشکاران کسب شده است.
این مسئول موفقیت های هیات تکواندو استان را مدیون همکاری های مدیرکل ورزش و جوانان ، معاونان وی و رئیس هیأت تکواندو استان یزد ذکر کرد که همواره حامی و پیگیری مسائل و برنامه ها بوده اند.
میرزایی گفت: این هیات در سال 93 در جایگاه آخر در بین تمام هیات‌های ورزشی در سطح کشور و استان یزد بود ولی با همت و برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف به جایگاه دوم استان رسیده و در سطح کشور و بین استان ها جزو پنج هیأت برتر قرار دارد.
وی افزود: هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر سالانه فعالیت دارند.
دبیر هیات تکواندو استان یزد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر هیات تکواندو یزد از کمبود مربی در این استان خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..