تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلویس نانگ: به سه امتیاز بازی با الجزیره نیاز داشتیم

به گزارش ایرنا آلویس نانگ در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل الجزیره امارات با اشاره به این که به این برد الجزیره وارد میدان شدیم اظهار کرد: نمی خواستیم تیم بازنده میدان باشیم و برای هر سه امتیاز جنگیدیم.
گلزن استقلال خوزستان در بازی مقابل الجزیره افزود: پیش از بازی هم قسم شده بودیم که با دست پر از میدان خارج شویم و بسیار خوشحالم که توانستیم پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستم در این بازی گلزنی کنم و منجر به پیروزی تیمم شوم امیدوارم در ادامه راه روند صعودی خود را دنبال کنیم.
دیدار بین استقلال خوزستان و الجزیره امارات در هفته دوم از گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 6 امتیازی در صدر جدول گروه خود قرار دارد.
6002خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلویس نانگ: به سه امتیاز بازی با الجزیره نیاز داشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..