تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عارف: راهبر اصلی اصلاح طلبان در انتخابات حضور حداکثری مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدرضا عارف که در مراسم گرامیداشت سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس سخن می گفت با اشاره به شرایط خاص جریان اصلاحات قبل از خرداد 92 افزود:‌ خواست عمومی و گفتمان اصلاحات پیروزی این جریان فکری را در پی داشت.
وی تاکید بر منافع ملی، دغدغه‌های نظام و تحقق آرمان‌ها را جزو شعارهای اصلی اصلاح طلبان دانست و خاطر نشان کرد:‌ رونق اقتصادی در انتخابات مبنای حرکت ما قرار گرفت و با این درک گام های بعدی را در راستای ارزش‌ها و آرمان‌ها برداشتیم.
عارف با بیان این که انتخابات 92 بیانگر گفتمان اصلاحات و گستره و ظرفیت این گفتمان است، افزود: عملکرد این گفتمان که در انتخابات 7 اسفند خود را نشان داد در اردیبهشت ماه نیز تکرار می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نقد جریان اصلاحات اضافه کرد: انتخاباتی که در خرداد 92 شاهد بودیم در اسفند 94در بسیاری از کلان شهرها تکرار شد که نتیجه هدف گذاری های انجام شده برای این مسیر بود.
عارف یادآور شد: می‌دانم که جوانان گلایه‌هایی از ما دارند، این گلایه هابه حق است، اما امروز فرصت گلایه نیست، امروز فرصت کار است.
وی تصریح کرد: باید یک بار دیگر نشان دهیم مسیری که از خرداد 92 شروع کرده‌ایم مصمم تر دنبال می کنیم و در مجلس هم فراکسیون امید در این مسیر پیش می‌رود.
رییس فراکسیون امید افزود: شخصا گلایه جدی از تعدادی از وزرا دارم اما هیچ وقت رسانه‌ای نکرده ام.
عارف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در شرایط کنونی برای فراکسیون امید استفاده از پتانسیل موجود در سراسر کشور و حضور مردم با توجه به جایگاهشان در انقلاب است که به عنوان یک راهبرد در نظر گرفته شده است.
شبک**سیام**1058**9121**1708**1917**خبرنگاران: سمیه لاری و محمد افضلی**تنظیم :‌علیرضا ارشادی**انتشاردهنده: سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عارف: راهبر اصلی اصلاح طلبان در انتخابات حضور حداکثری مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..