تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار: خبرنگاران گلستان نحوه صحیح پرسیدن سوال را فرا گیرند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن صادقلو روز دوشنبه در شورای اداری گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: هنوز خبرنگاران گلستان نمی توانند در مواجه شدن با مسئولان سوالات را مناسب و صحیح بپرسند که حل این مشکل نیازمند گذراندن دوره های آموزشی است.
وی همچنین گفت: یکی از مشکلات اصلی فعالان عرصه مطبوعات گلستان نداشتن امنیت شغلی و قطع بیمه خبرنگاری بوده که لازم است با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد برای حل آن چاره اندیشی کرد.
استاندار گلستان افزود: حمایت بیشتر از خانه مطبوعات به عنوان پناهگاه اصلی خبرنگاران خواسته دیگر فعالان رسانه ای است که مسئولان استان در حد توان برای رسیدگی به این خواسته تلاش می کنند اما انتظار می رود وزارت فرهنگ و ارشاد هم حمایت خود از خانه مطبوعات گلستان را بیشتر کند.
وی همچنین گفت: تالار قدیمی فخرالدین اسعد گرگان در شان اصحاب فرهنگ استان گلستان نیست و باید برای ساختن مجموعه های جدید هنری و فرهنگی از توان بیشتر بودجه های دولتی استفاده کرد.
صادقلو با اشاره به اعتباراتی که در بخش فرهنگ گلستان هزینه شده است، تصریح کرد: 4 میلیارد ریال در تالار فخرالدین اسعد، 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برای مجتمع فرهنگی هنری داغستان کلاله و همچنین 15 میلیارد ریال در حوزه فرهنگ استان هزینه شده است.
وی در ادامه بر لزوم کیفیت بخشی به کتابخانه های استان گلستان تاکید کرد و گفت: ارتقاء مطالعه و افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه یکی از راه های رسیدن به توسعه و پیشرفت بوده که لازمه رسیدن به آن برخورداری از امکانات و تجهیزات بیشتر است.
استاندار با یادآوری پیشینه طولانی تئاتر گلستان اظهار داشت: قدمت حدود 100 ساله این هنر در گرگان لزوم کمک بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد به تئاتر را می طلبد که تکمیل طرح های در دست اقدام مرتبط راه رونق مجدد هنر نمایش را هموارتر خواهد کرد.
3091 /1648/6203
*خبرنگار : میثم محسنی ** تنظیم: پری سالارنیا *** انتشار:

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار: خبرنگاران گلستان نحوه صحیح پرسیدن سوال را فرا گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..