تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت 1102 مدرسه چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری 95

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هزار و ۱۰۲ مدرسه در استان در برگزاری جشن نیکوکاری شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم، علی ملکپور با اشاره به شعار امسال در جشن نیکوکاری اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار" بهار همدلی، شکوه مهربانی" در مدارس، پایگاه‌های بسیج و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان به مدت 3 روز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه 100 هزار پاکت ویژه کمک‌‌های دانش‌آموزان به کودکان نیازمند در مدارس توزیع می‌شود، افزود: امسال جشن نیکوکاری در هزار و 102 مدرسه سراسر استان برگزار و حدود 100 هزار پاکت میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد دفاتر کمیته امداد بیان کرد: 16 دفتر تحت نظر کمیته امداد و 37 پایگاه در سطح شهر شهرکرد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری برپا می‌شود.
ملکپور بیان کرد: همچین برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در شهرستان‌ها 33 پایگاه و 20 پایگاه بسیج‌ سازندگی برپا می‌شود.
وی با اشاره به زمان برگزاری جشن نیکوکاری در استان گفت: جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 18 اسفند در مدارس سراسر استان، پنجشنبه 19 اسفند پایگاه بسیج، دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و جمعه 20 اسفند در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان جمع‌اوری کمک‌های مردمی در سال گذشته ادامه داد: سال گذشته 11میلیارد و 565 میلیون ریال جمع‌آوری شد اما امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از 16 میلیارد ریال جمع‌آوری شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت 1102 مدرسه چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..