تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه «دلنوشته به یک شهید»

گروه معارف: ستاد یادواره شهدای شهر مشکین دشت، مسابقه‌ای با عنوان "دلنوشته به یک شهید" را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ستاد یادواره شهدای شهر مشکین دشت در راستای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا مسابقه ای با عنوان "دلنوشته به یک شهید" را برگزار می‌کند.
علاقمندان جهت مشارکت و حضور پرشور در این مسابقه دلنوشته خود را در یک صفحه بنویسند و به آدرس : مشکین دشت خیابان شهیدان هدایتکار حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر تحویل دهند.
لازم به ذکر است فرم‌های مخصوصی جهت شرکت دانش‌آموزان در این مسابقه در نظر گرفته شده است لذا دانش‌آموزان می‌توانند از روز یکشنبه، 8اسفند به معاونت پرورشی مدارس مراجعه و فرم مربوطه را دریافت کنند.
به تعداد شهدای شهر مشکین دشت به برندگان جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه «دلنوشته به یک شهید»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..