تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش «همگرایی علما در مقابله با خطر تکفیر» در بجنورد برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: همایش «همگرایی علما در مقابله با خطر تکفیر» با حضور ۳۰۰ نفر از علمای اهل سنت و شیعه خراسان شمالی در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در حاشیه برگزاری این همایش یک روزه گفت: این همایش با مشارکت دستگاه های مختلف تحت اشرافیت دفتر آیت الله مکارم شیرازی آغاز شده است.
وی اظهار کرد: سخنران محوری در این همایش حجت‌الاسلام زمانی استاد حوزه علمیه و دبیر کنگره جهانی اتحاد امت اسلامی در مقابل تکفیر و همچنین حجت‌الاسلام خوشخو سخنرانان این همایش است.
وی در باره هدف از برگزاری این همایش اظهار کرد: امروز اقدامات و جنایات تکفیری ها، فجیع تر و دردناک تر از اقداماتی است که بوداییان در میانمار علیه مسلمانان انجام دادند.
خادمی افزود: جریان تکفیر، در تلاش است تا چهره ای خشن و پرخشونت از اسلام به جهانیان نشان دهد و البته اکنون پشت پرده این اقدامات افشا شده است.
وی تصریح کرد: اکنون دست آنان که با جریان تکفیر هم پیمان شده اند رو شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متاسفانه جریان تکفیر سبب شده تا حرکت جریان بیداری اسلامی کند شود از این رو بر آن شدیم تا از توان علما برای تبیین آنچه در پشت پرده جریان فعالیت های تکفیر وجود دارد، استفاده شود.
خادمی تاکید کرد: هدف مهم برگزاری این همایش، آگاه‌سازی عموم از خطرات جریان‌های تکفیری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش «همگرایی علما در مقابله با خطر تکفیر» در بجنورد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..