تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز؛ دژی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز با بیان اینکه هنوز با حقیقت نماز در جامعه فاصله زیادی وجود دارد، گفت: نماز دژی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: نماز یکی از مهم‌ترین واجبات الهی است و در سطح فردی و اجتماعی برکات بسیاری دارد.
این مسئول افزود: تبیین جایگاه اهمیت نماز در سطح فردی و اجتماعی زمینه رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.
 به گفته حجت الاسلام موسوی افراد بی‌نماز و ناآشنا با جایگاه اهمیت نماز بسیار بیشتر از سایر افراد جامعه تحت تاثیر آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد هستند.
 وی گفت: نماز آنچنان که مانع بزهکاری و رفتارهای ناپسند است، عاملی در جهت رشد و بهبود شرائط کیفی و کمّی زندگی است.
موسوی ابراز کرد: با توجه به اهمیت جایگاه تبیینی نماز برای گروه‌ها و صنف های مختلف اجتماعی، دوره های آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان متخصص این امر همواره مورد نظر و تاکید است.
 این مسئول بیان کرد: یکی از اقشاری که جایگاه تبیین نماز و ظهور باورهای اعتقادی به این فریضه الهی بیش از پیش در افعال آنان به چشم می‌خورد، اصناف و بازاریان است.
 وی گفت: دو دوره آموزشی ویژه اصناف و بازاریان در خصوص جایگاه اهمیت نماز با حضور اساتید برجسته قم با همت ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شده است.
 این مقام مسئول در پایان گفت: دوره آموزشی ویژه معلمان تربیتی کلاس سوم دبستان نیز طی هفته جاری برگزار شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز؛ دژی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..