تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقید به دین و مذهب و پرتلاش در کسب علم و دانش(حدیث دشت عشق)


 
 رضا کارگربرزی در یکم مرداد سال 1358 شمسی مصادف با 27 شعبان سال 1399 قمری در یک خانواده مذهبی و ولایتمدار در شهرستان نظرآباد دیده به جهان گشود. پدر شهید کارگر زحمتکشی است که مهم‌ترین دغدغه زندگی‌اش روزی حلال می‌باشد. وقتی پای صحبت دوستان شهید در زمان نوجوانی و جوانی بنشینید بر این موضوع اذعان خواهند داشت که شهید رضا یک انسان مقید به دین و مذهب بود و پرتلاش در کسب علم و دانش. او هم در عرصه‌های علمی و فنی بسیجی بود و هم در عرصه‌های نظامی. شهید رضا ایام نوجوانی و جوانی به عنوان بسیجی فعال پایگاه مسجد غدیریه نظرآباد و نیز در ایام تحصیلات دانشگاهی به عنوان یک دانشجوی مقید و متعهد بسیجی در دانشگاه محل تحصیلش بود. شهید رضا به عنوان رتبه ممتاز ورودی دانشگاه امام حسین (ع) در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده بود. معدل و نمرات تحصیلی ایشان با توجه به شرایط سخت زمان و مکان حضور وی، دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نیز ماموریت‌های متعدد برون‌مرزی در حد یک دانشجوی ممتاز بود.
 وی در مقطع کارشناسي ارشد با رتبه ممتاز  در رشته اطلاعات امنيت فارغ‌التحصیل شد. شهید رضا کارگربرزی متخصص تخریب و جنگ‌های پارتیزانی و چریکی بوده است، ایشان از سال 89 بر روی سوریه متمرکز شده و آموزش افسران و فرماندهان سوری را از همان سال آغاز کرده بود. ایشان یکی از ویژگی‌های بارزش در عرصه آموزش، تبحر در انتقال دانش و آموزش به شاگردانش بود. شهید رضا کارگربرزی قبل از ورود به دانشگاه توانسته بود در بسیاری از آزمون‌های خاص حائز امتیاز شود، ولی وی مسیر تعالی را در آن موارد نمی‌دید و حتی بورسیه‌های کسب کرده را نپذیرفت.
سرانجام این شهید والامقام در سحرگاه روز جمعه يازدهم مرداد 1392 مصادف با 24 رمضان 1434و روز قدس با زبان روزه در دفاع از حريم آل‌الله، حرم حضرت زينب کبري (س) امضای سعادتمندی خویش را از دست عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) دریافت نموده و به درجه رفیع  شهادت نائل آمد. پيکر مبارک اين شهيد در روز 14 مرداد سال گذشته گلزار شهداي زادگاهش با حضور هزاران نفر تشييع و تدفين شد. از شهيد کارگربرزي دو فرزند خردسال به نام‌هاي محمدمهدي و محمدحسين به يادگار باقي است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقید به دین و مذهب و پرتلاش در کسب علم و دانش(حدیث دشت عشق)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..