تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات کی روش و برانکو را پایان دهید!

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواست تا به دعوای کی‌روش و برانکو پایان دهد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره تیم ملی و اختلاف نظرهای مطرح شده بین برانکو و کی‌روش تاکید کرد که باید این اختلاف‌ها توسط فدراسیون فوتبال حل و فصل شود.لازم است فدراسیون فوتبال به دعوای کی‌روش و برانکو پایان دهد. تیم‌ ‌ملی فوتبال باید در آرامش به جام جهانی صعود کند. ماجرای اختلاف برانکو و کی‌روش مدت‌هاست که مطرح است و این دو مربی هر بار با مصاحبه‌هایی تلاش‌ها برای ایجاد تعامل را بی‌نتیجه می‌گذارند. در تازه‌ترین اتفاق شنیده شده که پس از ماجرای اردوی تیم ملی در دوبی و بازگشت بازیکنان پرسپولیس به تهران، به دلیل انتقاد برانکو از چرایی برپایی این اردو و طرح اضافه‌وزن ملی‌پوشان پرسپولیس، کی‌روش بازیکنی از پرسپولیس را به اردوی نوروزی تیم ملی دعوت نکرده است. وزیر ورزش و جوانان بارها پیش از این نیز در موضوع تیم ملی فوتبال بر حل اختلاف نظرها از مسیر فدراسیون فوتبال تاکید کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات کی روش و برانکو را پایان دهید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..