تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات لوپن به رقیب انتخاباتی‌اش

نامزد راست افراطی فرانسه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور، امانوئل مکرون نامزد مستقل و وزیر سابق اقتصاد فرانسه را نامزد سرمایه داران و بانکداران معرفی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس24، 'مارین لوپن' که در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر نانت فرانسه سخنرانی می کرد، گفت: 'هرگز گمان نکنید که مکرون نامزد مستقل این انتخابات است، وی در این انتخابات در دنبال منافع بانکدارها و سرمایه داران است. علاوه بر این مکرون 'متعصب طرفدار اروپا' است.'

رهبر جبهه ملی فرانسه افزود: 'مکرون 'متعصب طرفدار اروپاست. او که چنین تعصبی به اروپا دارد، چگونه امیدوار به گفت و گو با بریتانیا بر سر برگزیت است. وی چگونه می خواهد با ایتالیایی که در همه پرسی به ماندن در این اتحادیه جواب نه داده اند یا با هلندی ها که دوست ملی گرای من گرت ویلدرس برای به قدرت رسیدن در آنجا پیروز خواهد شد، گفت و گو کند.'


بر اساس این گزارش، حضور مارین لوپن در شهر نانت با تجمعات اعتراضی زیادی همراه بود و موجب درگیری های زیاد و دخالت پلیس شد.

بر اساس اخرین نظرسنجی ها، فرانسوا فیون نامزد حزب راستگرای فرانسه با اختلافی اندک شانه به شانه امانوئل مکرون نامزد مستقل و میانه روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به پیش می رود.


پیش از افشاگری های مالی علیه فیون و همسرش، وی پیشتاز رقابت های انتخابات ریاست جمهوری فرانسه بود.


نظرسنجی ها همچنین حاکی است که فیون یا مکرون قادر خواهند بود در دور دوم انتخابات در ماه مه، مارین لوپن رهبر پیشتاز حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه را شکست دهند.


فیون که ابتدا یکی از نامزدهای پیشتاز نظرسنجی ها بود، اواخر ژانویه گذشته در نتیجه آنچه که درباره رسوایی همسرش گفته شد، محبوبیتش را از دست داد.


انتخابات ریاست جمهوری فرانسه 23 آوریل 2017 (چهارم اردیبهشت ماه 95) برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات لوپن به رقیب انتخاباتی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..