تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر نفت: هیچ شرکتی، روند مذاکرات خود را با ایران کند نکرده/ با شرکت آلمانی درباره موضوع های نفتی، مذاکره ای نداشته ایم

 وزیر نفت درباره ادعای توقف و کند شدن مذاکره ایران با شرکت های نفتی بین المللی پس از تهدیدهای دولت جدید آمریکا گفت: هیچ شرکتی، روند مذاکرات خود را با ایران کند نکرده است.

«بیژن زنگنه» عصر امروز (دوشنبه) پس از دیدار با وزیر هماهنگی امور اقتصادی اندونزی، در پاسخ به ایرنا افزود: مسئولان توتال اعلام کردند تصمیم نهایی را وقتی می گیرند که مشخص شود در صورت امضای قرارداد از نظر تحریم ها و نیز حمایت اتحادیه اروپا چه وضعی پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: اما اکنون مذاکرات خود را با توتال ادامه می دهیم. این شرکت نیز در حال انجام اقدام های آغازین برای همکاری در بخش هایی مانند «پایه سکو» و «جکت» است.

زنگنه درباره ادعاهای مربوط به توقف همکاری نفتی ایران با شرکت «باسف» آلمان نیز گفت: با این شرکت درباره موضوع های نفتی، مذاکره ای نداشته ایم.

شرکت ملی نفت ایران هجدهم آبان ماه امسال موافقتنامه اصولی طرح توسعه بخش 11 پارس جنوبی را در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی با کنسرسیومی متشکل از توتال فرانسه، شرکت ملی نفت چین (سی.‌ان‎.پی.‎سی) و پتروپارس ایران امضا کرد.

ارزش موافقتنامه اصولی این طرح توسعه، چهار میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار است که با به ثمر رسیدن آن، روزانه 56 میلیون مترمکعب به ظرفیت برداشت ایران از این میدان گازی مشترک با قطر افزوده می‌شود.

در چند روز گذشته، برخی رسانه های خارجی ادعا کردند پس از تهدیدهای دولت جدید آمریکا، شرکت های نفتی بین المللی برای همکاری با صنعت نفت ایران دچار تردید شده اند که با تکذیب مسئولان وزارت نفت روبرو شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر نفت: هیچ شرکتی، روند مذاکرات خود را با ایران کند نکرده/ با شرکت آلمانی درباره موضوع های نفتی، مذاکره ای نداشته ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..