تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان آبیک آموزش می‌بینند‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی رحمانی عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آبیک اظهار داشت: برگزاری انتخابات قانون محور و سالم از ماموریت‌های نظام است و به این منظور همه مجریان برگزاری انتخابات آموزش‌های دقیق و مستمر را فرا می‌گیرند.

وی افزود: بخشداران باید اطلاع‌رسانی دقیقی در روستاها انجام دهند تا متقاضیان ثبت نام نامزدی شوراهای اسلامی روستا از شرایط مطلع شوند.

فرماندار آبیک بیان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات همراهی آن‌ها با نظام و انقلاب اسلامی را اثبات می‌کند از این رو دولت نیز با برگزاری انتخاباتی قانون‌محور بر این همراهی اجر می‌نهد.

رحمانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات زمینه‌ساز تصمیم درست و سرنوشت‌ساز کشور خواهد بود، از این رو مسئولان وظیفه دارند تا بسترهای مناسب حضور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

وی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی امن و قانون محور مهم‌ترین خواسته مردم است که موجب جلب اعتماد جامعه خواهد شد از این رو امیدواریم با آموزش به مجریان برگزاری انتخابات بتوانیم از حضور گسترده مردم در انتخابات بهره بگیریم.

فرماندار آبیک افزود: متاسفانه در برخی از مناطق تعصبات قومی وجوددارد ولی مسئولین باید تلاش کنند تا در انتخابات شوراها تعصبات این چنینی تاثیر‌گذار نباشد.

رحمانی گفت: مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان آبیک تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پروشور و به دور از تعصبات قومی و محلی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تعصبات قومی و طایفه‌ای علاوه بر این که بر اصل انتخابات صدمه وارد می‌کند سبب ایجاد مشکلات طایفه‌ای خواهد شد از این رو با جدیت اعلام می‌کنیم که اجازه نمی‌دهیم این تعصبات در انتخابات شهر و روستا تاثیرگذاری داشته باشد.

فرماندار آبیک گفت: در دومین همایش استانداران و فرمانداران کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد نیز به توجه ودقت در اینگونه مسائل تاکید شد.

رحمانی در پایان سخنان خود عنوان کرد: مسئولان وظیفه دارند تا آمارها و اطلاعات لازم در خصوص خدمات دولت را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بتوانند با مشاهده آنچه انجام شده است تصمیم گیری عاقلانه و مدبرانه داشته باشند.

استاندار قزوین صعود تیم سپهرالکتریک به لیگ برتر والیبال را تبریک گفت

استاندار قزوین با صدور پیامی صعود تیم والیبال سپهرالکتریک را به لیگ برتر باشگاه های کشور تبریک گفت.

در پیام فریدون همتی برای کسب این موفقیت آمده است:

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجه حضرت ولی عصر(عج) و در ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)،باردیگر شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان ولایتمدار و شهیدپرور قزوین بودیم. 

در ادامه این پیام آمده است: پیروزی غرورآفرین و شوق‌برانگیز تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین مقابل مقاومت فرمانداری مهاباد در دور نهایی مسابقات لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پس از نزدیک به 10 سال موجب شادی و مسرت هم استانی های عزیز و مایه مباهات جامعه ورزش به ویژه دوستداران و هواداران والیبال استان شد.

در بخش پایانی این پیام نیز آمده است: این موفقیت درخشان و صعود مقتدرانه را صمیمانه به بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم سپهر الکتریک و همه ورزش دوستان تبریک گفته و تداوم این پیروزی ها را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و امیدوارم موفقیت های این تیم الگویی مناسب برای تقویت رویکرد علمی و برنامه محور در سایه همدلی و تلاش مضاعف مسئولین و دست اندرکاران حوزه ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان باشد.
تیم والیبال سپهرالکتریک قزوین امشب با پیروزی مقابل میهمان خود مقاومت فرمانداری مهاباد در دور نهایی مسابقات لیگ دسته اول، جواز صعود به رقابت های لیگ برتر فصل آینده را به دست آورد.

این تیم در نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور به لیگ برتر راه یافت.

هدایت تحصیلی دانش آموزان با اجبار امکان پذیر نیست

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان به شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش با اجبار امکان پذیر نیست بلکه این مهم باید با تبیین اهمیت این بخش و ایجاد انگیزه برای محصلان دنبال شود.

سید سعید شاهرخی یکشنبه شب در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین افزود:مهم ترین چالش ما قبل از تجهیزات هنرستان ها این است که هنوز اهمیت تحصیل در آنها برای خانواده ها جا نیافتاده است و فعالیت های اجباری همچون طرح هدایت تحصیلی که در سال جاری انجام شد،پاسخگوی چنین هدفی نیست.

وی اضافه کرد:با توجه به جهت گیری برنامه ششم توسعه برای گسترش آموزش های فنی و حرفه ای ما نیز باید تمام توان و تلاش خود را در ارتقای این مهارت ها به کار گرفته و در این راه از ظرفیت آموزش و پرورش به خوبی استفاده کنیم.

شاهرخی بر استفاده از ظرفیت های خیرین و مراکز غیردولتی برای تجهیز مراکز فنی و هنرستان های آموزش و پرورش تاکید کرد و از فرمانداران نیز خواست در کمیته برنامه ریزی شهرستان خود به بحث مهم اعتبارات در زمینه توسعه کمی و کیفی رشته‌های فنی و حرفه‌ای توجه داشته باشند.

وی، درباره تفاهم نامه آموزش و پرورش با دستگاه های اجرایی استان برای برنامه های سوادآموزی نیز از پیگیری استانداری به منظور انعقاد تفاهمنامه با 14 دستگاه که هنوز اقدامی در این زمینه نکرده اند، خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود:برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استان باید پیشنهادهای عملی و اجرایی داشته باشیم و با عبور از گزارش ها و کارهای تشریحی به راهکارهای عملیاتی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان آبیک آموزش می‌بینند‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..