تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: اوپو از فناوری زوم اپتیکال 5 برابری خود رونمایی کرد

MWC 2017: اوپو از فناوری زوم اپتیکال 5 برابری خود رونمایی کرد

شرکت اوپو امروز از یک فناوری زوم اپتیکال جدید به نام 5x رونمایی کرده است، این فناوری جدید می تواند یک لنز تله فوتو را درون گوشی های هوشمند تعبیه کرده و به کاربرا امکان دهد که بدون افت کیفیت، روی سوژه مورد نظر خود 5 برابر زوم کنند. با تک شات همراه باشید.

در حال حاضر شرکت های تولیدکننده از راهکارهای مختلفی برای ارایه زوم اپتیکال استفاده می کنند، که رایج ترین آنها ایده مورد استفاده توسط اپل در آیفون 7 پلاس است: استفاده از دو سنسور که یکی از آنها به صورت دائمی در حال زوم است و گوشی با استفاده از نرم افزار تصویر ارایه شده توسط دو لنز را با یکدیگر ترکیب می کند.

اما فناوری 5x اوپو این فرآیند را به روش نسبتاً متفاوتی انجام می دهد، زیرا سنسور دومی به صورت پنهان طراحی شده است. این فناوری مبتنی بر یک لنز تله فوتو کار می کند که به صورت عمودی درون دستگاه می چرخد و نور از داخل آن به یک منشور در حال چرخش بازتاب می کند. این مکانیزم می تواند تا0.0025 درجه چرخش کند به این ترتیب فرآیند زوم با دقت بسیار بالایی کنترل خواهد شد و هم چنین از لرزش تصویر جلوگیری می شود. اوپو مدعی است که نتیجه این فرآیند زوم 5 برابری بدون کاهش کیفیت است، گرچه باید این فناوری را در شرایط واقعی تست کنیم.

اوپو برای توسعه این فناوری با شرکت Corephotonics که در زمینه فناوری های دوربین فعالیت می کند، همکاری کرده است و توسعه آن حدود یک سال طول کشیده است. اوپو هنوز هیچ گوشی هوشمندی را که به این فناوری مجهز خواهد بود، معرفی نکرده است.

اوپو اوپو اوپو
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: اوپو از فناوری زوم اپتیکال 5 برابری خود رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..