تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش باکس آفیس ۶ تا ۸ اسفند: صدرنشینی بی‌چون و چرای فیلم ترسناک «Get Out» و رکورد شکنی دوباره «La La Land»

گزارش باکس آفیس ۶ تا ۸ اسفند: صدرنشینی بی‌چون و چرای فیلم ترسناک «Get Out» و رکورد شکنی دوباره «La La Land»

فیلم ترسناک و مهیج «Get Out» (محصول کمپانی بلام‌هاوس) در واپسین روزهای باقی‌مانده تا مراسم اعطای جوایز اسکار، عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشت. این فیلمِ تازه اکران شده که از حال و هوایی هجوآمیز و اجتماعی نیز برخوردار است، پس از نمایش در ۲،۷۸۱ سالن سینما به رقم فروش چشمگیر ۳۰.۵ میلیون دلار دست یافت و در جایگاه نخست جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. میزان فروش متوسط این فیلم در هر سالن سینما، چیزی در حدود ۱۰،۹۷۶ دلار می‌باشد. از سوی دیگر، انیمیشن کمدی «Rock Dog» و فیلم اکشن «Collide» در نخستین هفته اکران عمومی در سینما، عملکردی ضعیف را از خود به نمایش گذاشتند و به ترتیب، جایگاه یازدهم و سیزدهم جدول باکس آفیس را به خود اختصاص دادند. در ادامه گزارش باکس آفیس این هفته با تک‌‌شات همراه باشید.

Get Out Photo 1

فیلم ترسناک «Get Out» (به کارگردانی جوردن پیل) ماجرای یک دانشجوی سیاه‌ پوست امریکایی به نام کریس را روایت می‌کند که به یک دختر سفیدپوست علاقمند می‌شود. کریس پس از آشنایی با خانواده این دختر، متوجه می‌شود که آنها یک راز شوم را از او پنهان می‌کنند. فیلم «Get Out» نخستین بار در ماه ژانویه سال جاری میلادی در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت. این فیلم هیجان‌انگیز در وبسایت RottenTomatoes، امتیاز ۱۰۰ درصد را به خود اختصاص داد و در نظرسنجی وب سایت CinemaScore از مخاطبان رتبه "A-" را بدست آورد. با توجه به اینکه طی هفته آینده، فیلم‌های مورد انتظاری همچون «Logan» و «Before I Fall» به روی پرده سینماها خواهند رفت، پیش‌بینی‌ می‌شود که میزان فروش فیلم «Get Out» به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.

Get Out Photo 2

موفقیت فیلم «Get Out» می‌تواند آرامشی فوق‌العاده را برای جوردن پیل به ارمغان بیاورد، چرا که فیلم قبلی او با عنوان «Keanu»، پس از افتتاح در ۲،۶۵۸ سالن سینما، چیزی در حدود ۹.۴ میلیون دلار فروش داشته است. فیلم کمدی «Keanu» پس از ۹ هفته نمایش عمومی در سینماهای امریکا، به مجموع رقم فروش داخلی ۲۰.۶ میلیون دلار دست یافت، در حالیکه فیلم «Get Out» در دومین روزِ اکران عمومی خود، این رقم را با اختلاف قابل توجهی پشت سر گذاشت.

Hidden Figures Photo

فیلم «Hidden Figures» بعنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار امسال، همچنان در گیشه سینمای امریکا پرفروغ ظاهر می‌شود. این فیلم طی هفته جاری، ۵.۷ میلیون دلار فروخت و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۱۵۲ میلیون دلار رساند. در حال حاضر، مجموع رقم فروش جهانی فیلم «Hidden Figures» به ۱۸۲.۸ میلیون دلار رسیده است.

La La Land Photo

فیلم رمانتیک «La La Land» (محصول استودیوی لاینزگیت) طی این هفته، به رقم فروش ۴.۶ میلیون دلار دست یافت و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۱۴۰.۸ میلیون دلار رساند. این فیلم در روزهای انتهایی هفته جاری، در سینماهای ۷۶ کشور جهان به نمایش در آمد و چیزی در حدود ۱۴.۴ میلیون فروش کرد. در حال حاضر، مجموع رقم فروش بین‌المللی و مجموع رقم فروش جهانی فیلم «La La Land» به ترتیب بالغ بر ۲۲۸.۱ میلیون دلار و ۳۶۹ میلیون دلار می‌باشد. ناگفته نماند که این فیلم هم‌اکنون در عرصه جهانی، بعنوان پرفروش‌ترین محصول استودیوی لاینزگیت شناخته می‌شود.

Fist Fight + Great Wall Photo

میزان فروش فیلم‌های «The Great Wall» و «Fist Fight» در دومین هفته نمایش عمومی در سینماها، به ترتیب بالغ بر ۵۲.۹ درصد و ۴۷.۷ درصد کاهش یافت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی این دو فیلم چیزی در حدود ۳۴ میلیون دلار و ۲۳ میلیون دلار گزارش شده است. فیلم معمایی «A Cure for Wellness» (محصول استودیوی فاکس) طی هفته جاری با کاهش ۶۸.۴ درصدی میزان فروش مواجه شد و به رقم فروش ناچیز ۳۳۵ هزار دلار دست یافت. هم‌اکنون مجموع رقم فروش داخلی این فیلم به ۷.۴ میلیون دلار رسیده است.

The LEGO Batman Movie Photo

انیمیشن ابرقهرمانی «The LEGO Batman Movie» که طی دو هفته گذشته جایگاه نخست جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داده بود، در روزهای انتهایی هفته جاری با کاهش ۴۱.۸ درصدی میزان فروش مواجه شد. در حال حاضر، مجموع رقم فروش داخلی و مجموع رقم فروش جهانی این انیمیشن به ترتیب بالغ بر ۱۳۳ میلیون دلار و ۲۲۶ میلیون دلار می‌باشد. در شرایط فعلی، بعید به نظر می‌رسد که انیمیشن «The LEGO Batman Movie» بتواند موفقیت قسمت اول فرانچایز «LEGO» را تکرار کند.

John Wick Chapter Two Photo

فیلم جنایی «John Wick: Chapter Two» (محصول استودیوی لاینزگیت) با یک پله صعود، در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفت. این فیلم طی هفته جاری، ۹ میلیون دلار دیگر به اندوخته خود اضافه کرد و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۷۴ میلیون دلار رساند. فیلم «John Wick: Chapter Two» در سینماهای ۷۹ کشور دیگر (از جمله فرانسه و مکزیک) به نمایش در آمد و در عرصه بین‌المللی به رقم فروش ۱۳.۱ میلیون دلار دست یافت. در حال حاضر، مجموع رقم فروش جهانی این فیلم به ۱۲۵ میلیون دلار رسیده است. فیلم «John Wick: Chapter Two» طی ماه‌های آینده در سینماهای کشورهای ایتالیا، اسپانیا و استرالیا نیز اکران خواهد شد.

Fifty Shades Darker Photo

میزان فروش فیلم رمانتیک «Fifty Shades Darker» (محصول استودیوی یونیورسال) طی هفته جاری، تقریباً ۶۲ درصد کاهش یافت. این فیلم در روزهای انتهایی این هفته، چیزی در حدود ۷.۷ میلیون دلار فروخت و مجموع رقم فروش داخلی خود را به ۱۰۳ میلیون دلار رساند. ناگفته نماند که مجموع رقم فروش جهانی این فیلم نیز در حال حاضر به ۳۲۸.۳ میلیون دلار رسیده است. فیلم «Fifty Shades Darker» با بودجه‌ای بالغ بر ۵۵ میلیون دلار ساخته شده است.

My Life as a Courgette Photo

انیمیشن استاپ موشنِ «My Life as a Courgette» (محصول کمپانی GKids) که بعنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار امسال شناخته می‌شود، در دو سالن سینما واقع در شهرهای نیویورک و لس‌آنجلس افتتاح شد و به رقم فروش تقریبی ۲۸ هزار دلار دست یافت. میزان فروش متوسط این فیلم در هر سالن سینما بالغ بر ۱۴ هزار دلار می‌باشد.

Bitter Harvest Photo

فیلم رمانتیک «Bitter Harvest» (محصول استودیوی رود ساید) که با الهام از رویدادهای واقعی ساخته شده است، پس از نمایش در ۱۲۷ سالن سینما، بالغ بر ۲۰۷ هزار دلار فروش داشته است. مکس آیرونز و لوسی براون در نقش شخصیت‌های اصلی این فیلم به هنرنمایی می‌پردازند.

 

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۲۴ تا ۲۶ فوریه ۲۰۱۷):

Box Office Chart
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش باکس آفیس ۶ تا ۸ اسفند: صدرنشینی بی‌چون و چرای فیلم ترسناک «Get Out» و رکورد شکنی دوباره «La La Land»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..