تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: با گوشی‌های دوربین‌محور Gionee A1 و Gionee A1 Plus آشنا شوید

MWC 2017: با گوشی‌های دوربین‌محور Gionee A1 و Gionee A1 Plus آشنا شوید

کمپانی Gionee در کنگره جهانی موبایل  2017 ، اولین محصولات سری A خود را معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند که Gionee A1 و Gionee A1 Plus نام دارند از طول عمر باتری بالا و دوربین های سلفی قدرتمندی بهره می برند و به گفته این شرکت، می توانند به لطف قیمت نسبتاً پایین خود، رقیبی جدی برای محصولات هم رده خود در بازار باشند. با تک شات همراه باشید.

در خصوص باتری این دو گوشی باید گفت که ظرفیت باتری A1 برابر با 4010 میلی آمپر ساعت و باتری A1 Plus برابر با 4550 میلی آمپر ساعت عنوان شده که در کنار تکنولوژی شارژ فوق سریع 18 واتی، می تواند تنها در 2 ساعت شارژ باتری را از صفر به صد برساند. از دیگر مشخصه های بارز این دو گوشی، دوربین سلفی آن هاست به طوری که A1 از سنسور سلفی 16مگاپیکسلی و A1 Plus از سنسور سلفی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فلش سلفی بهره می برد.

در رابطه با دوبین پشتی این دو دستگاه نیز باید گفت که A1 Plus به سیستم دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده و A1 تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می برد.

همچنین، اسمارت فونA1 plus به مشخصه های فنی دیگری همچون صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی، پردازنده هلیو پی 25، رم 4 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت مجهز شده و قرار است در رنگ های خاکستری و طلایی روانه بازار شود.

مدل دیگر یعنی A1 نیز ویژگی هایی همچون نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده هلیو پی 10، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا تا 256 گیگابایت را در دل خود جای داده است.

گوشی گوشی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: با گوشی‌های دوربین‌محور Gionee A1 و Gionee A1 Plus آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..